کد خبر: 1210077
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۲
به‌منظور تبادل تخصص ، تجربه‌ها و استفاده از منابع و ظرفیت‌های بین‌بخشی
شرکت گاز استان مازندران، اداره کل راه و شهرسازی و سازمان نظام مهندسی ساختمان به‌منظور تبادل تخصص و تجربه‌های موجود و استفاده از منابع و ظرفیت‌های بین‌بخشی تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش جوان آنلاین مازندران ، قاسم مایلی رستمی، مدیرعامل شرکت گاز استان این قرارداد را در راستای ساماندهی و ارتقای فرآیند طراحی و نظارت بر لوله‌کشی انواع متقاضیان عمده (با فشار گازpsi 2تا60) و توسعه همکاری‌های فی‌مابین دانست و گفت: طبق آن همه مسئولیت‌های حقیقی و حقوقی مربوط به برگزاری دوره های آموزشی علمی و عملی لوله کشی در قالب مبحث هفدهم و همچنین کنترل و تایید طراحی و نظارت لوله‌کشی گاز به سازمان نظام مهندسی ساختمان واگذار شد و این موضوع با نظارت و تأیید اداره کل راه و شهرسازی خواهد بود.


 


وی افزود: انعقاد تفاهم‌نامه یادشده در راستای برون‌سپاری بخشی از فعالیت‌های شرکت گاز به‌منظور بهره‌برداری و تبادل تجربیات بین کارشناسان شرکت گاز، اداره کل راه و شهرسازی و سازمان نظام مهندسی ساختمان است و کاهش هزینه‌ها و به دنبال آن افزایش کیفیت و شتاب در روند ارائه خدمات را در پی خواهد داشت که منتج به ایجاد رفاه و آسایش مردم می‌شود.


 


مایلی رستمی اظهار داشت: باید به سمتی برویم که با تزریق گاز طبیعی به‌عنوان سوختی پاک، به‌زودی صنعت استان را به عنوان صنعت سبز معرفی کنیم. این موضوع با حرکت شتابنده‌ سال‌های اخیر در گازرسانی به واحدهای صنعتی دور از دسترس نیست.


 


گفتنی است این تفاهم‌نامه به امضای قاسم مایلی رستمی مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران، علی دیوسالار مدیرکل راه و شهرسازی استان و عهد یزدی نژاد رئیس نظام مهندسی ساختمان مازندران رسید و مبادله شد.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر