کد خبر: 1070746
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۰
با اعلام رئیس اداره نظارت بر ساخت و توسعه راه‌های روستایی ؛
رئیس اداره نظارت بر ساخت و توسعه راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران از عملیات آسفالت 61کیلومتر راه روستایی استان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.
مریم فلاح رضوانکلایی


به گزارش جوان آنلاین مازندران به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران، مهندس سعید نصر ضمن اعلام این خبراظهار داشت: راه روستایی ایمن و مناسب باعث بهبود بازاریابی محصولات کشاورزی و افزایش درآمد روستاییان شده و تمایل آنها را به زندگی در روستا افزایش می‌دهدکه به همین منظور از ابتدای سال جاری تاکنون61 کیلومتر راه روستایی(39 کیلومتر زیر سازی و آسفالت و 22 کیلومتر لکه گیری و روکش آسفالت) با صرف اعتباری بالغ بر590 میلیارد ریال آسفالت شده است.

 

وی ادامه داد : در حوزه حفظ و نگهداری آسفالت شبکه راه‌های موجود با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته، محورهای نیازمند روکش آسفالت مطابق دستورالعمل‌های موجود شناسایی و پیگیر اخذ اعتبارات لازم جهت اجرا هستیم.

 

وی افزود: مازندران به لحاظ شرايط جغرافيايي منطقه و تعدد روستاها در آن داراي محورهاي پر رفت و آمد بوده ، لذا ايمن سازي و بهسازي راه هاي ارتباطي اين استان از جمله فعاليتهاي مهم اين اداره کل مي باشد که اقدامات گسترده‌ای را در زمینه بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی در دست اجرا دارد.

 

مهندس نصر گفت: راه روستایی به عنوان قسمتی از توسعه روستایی، یکی از فعالیت‌ها اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای را تشکیل می‌دهد که شامل حفظ و نگهداری راه‌های روستایی اعم از ترمیم و لکه‌گیری آسفالت، خط‌کشی راه‌های آسفالته، نصب علائم، شانه سازی و پاک‌سازی حریم راه‌های روستایی و ... است.

 

رئیس اداره نظارت بر ساخت و توسعه راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خاطر نشان کرد: با اجرای عملیاتی ساخت و بهسازی راه های روستایی مذکور درصد برخورداری راههای روستایی استان از نعمت راه آسفالت به95 درصد از نظر تعداد روستا افزایش یافت.

 

مهندس نصر در خاتمه طول راه های روستایی مازندران را بیش از هفت هزار و ۸۰۰ کیلومتر عنوان کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر