کد خبر: 1208313
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۵
معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به نمایندگی از رئیس جمهور با خانواده ۸ شهیدی سلطانی‌نژاد، خانواده شهید مهدی‌زاده شهید مهدی علوی و شهید علیرضا صادقی دیدار کرد.

جوان آنلاین: امیر حسین قاضی‌زاده هاشمی صبح امروز به نمایندگی از رئیس جمهور در منزل شهیدان حادثه تروریستی کرمان حضور یافت و با خانواده‌های ۸شهیدی سلطانی‌نژاد، خانواده شهید ماشاالله مهدی زاده، خانواده شهید مهدی علوی و خانواده شهید علیرضا صادقی دیدار کرد.

به گزارش بنیاد شهید و امور ایثارگران، خانواده سلطانی نژاد، پدر، دو دختر، عروس خانواده و چهار نوه خود را در حادثه تروریستی کرمان از دست دادند.

این خانواده ۸ شهیدی با راه اندازی موکب در مسیر گلزار شهدای کرمان به زائرین سردار شهید حاج قاسم سلیمانی خدمات ارائه می‌دادند.

قاضی زاده هاشمی با حضور در منزل این خانواده ضمن ابراز همدردی و عرض تسلیت افزود: غم سنگینی به این خانواده وارد شده و ۸ نفر از عزیزان خود را از دست داده اند. همه آن‌ها نیز زن و بچه و فرزندان نوجوان بودند و هیچ کدام مرد بالغی که در عرصه جنگ و جبهه و رزمندگی باشد نبودند.

وی ادامه داد: این نشان دهنده اوج دنائت دشمنان است که از سلاحی استفاده کردند که بیشترین ترکش را داشته باشد تا بیشترین تلفات را بگیرند وبدین گونه ۸ نفر از اعضای بی دفاع یک خانواده در یک صحنه به شهادت می‌رسند.

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین با خانواده شهید ماشالله مهدی‌زاده، شهید مهدی علوی و شهید علیرضا صادقی از شهدای حمله تروریستی در کرمان در گلزار شهدای کرمان دیدار کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار