کد خبر: 1207159
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۱
کرملین در بیانیه‌ای اعلام کرد: پوتین از نتایج ریاست هند بر سازمان همکاری شانگ‌های و گروه- ۲۰ قدردانی و اعلام کرد: روابط ویژه میان روسیه و هند ادامه می‌یابد.

جوان آنلاین: دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز شنبه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه کریسمس و فرارسیدن سال ۲۰۲۴ میلادی را به سران کشور‌ها و دولت‌های خارجی تبریک گفت.

به گزارش مهر، در بیانیه صادره از سوی دفتر ریاست جمهوری روسیه در این خصوص آمده است: پوتین از نتایج ریاست هند بر سازمان همکاری شانگ‌های و گروه- ۲۰ قدردانی کرد و بر ادامه توسعه روابط چندجانب میان مسکو و دهلی نو تاکید کرد. علیرغم شرایط دشوار بین المللی، روابط ویژه بین روسیه و هند به نحو پویایی ادامه می‌یابد.

بیانیه مذکور ادامه داد: پوتین به شی جین پینگ (رییس جمهور چین) تبریک گفت و بر پویایی بالای همکاری‌های اقتصادی بین روسیه و پکن تاکید کرد.

در ادامه این بیانیه آمده است: همچنین، پوتین در پیام تبریک خود به پاپ فرانسیس، تعهد خود را به ارزش‌های انسان گرایانه و عدالت مورد توجه قرار داد. پوتین از میان کشور‌های (قاره) آمریکا سال جدید پیش رو را به سران کشور‌های بولیوی، برزیل، ونزوئلا، کوبا و نیکاراگوئه تبریک گفت. پوتین از سران کشور‌های اروپایی هم سال نوی میلادی را به اوربان، ووچیچ و اردوغان تبریک گفت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار