کد خبر: 1199301
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۴
رسانه لبنانی:
نخست وزیر رژیم صهیونیستی که در باتلاق حماس گرفتار شده، برای در امان ماندن از طوفان، دیوانه‌وار بر دامنه جنایاتش در غزه افزوده و می خواهد منطقه را در جنگ غرق کند.

جوان آنلاین: النشره در مطلبی آورده است: بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی می‌داند که روزهایش اندک و خروج از مخمصه دشوار است و به همین دلیل به دنبال غرق کردن منطقه در جنگی فراگیر است.

به گزارش ایرنا، به تازگی «یائیر لاپید» ار مخالفان نتانیاهو خواستار برکناری نتانیاهو و تشکیل کابینه جدید شده است، زیرا از نگاه او دیگر نخست وزیر کنونی این رژیم مورد اعتماد اسرائیلی‌ها نیست.

لاپید تظاهرات گسترده خانواده اسیران صهیونیست نزد حماس و خشم آنها از نتانیاهو و نیز تغییر مواضع بین المللی در قبال اقدامات این رژیم به ویژه موضع رئیس جمهور ترکیه و نیز دبیرکل سازمان ملل، را مورد توجه قرار داد.

به هر اندازه که ساعت آتش بس و پایان جنگ در غزه نزدیک می‌شود، به همان اندازه هم، ساعت سرنوشت ساز نتانیاهو نزدیک است و از این رو واشنگتن و کشورهای غربی می‌کوشند که مانع اقدام جنون آمیز نتانیاهو شوند که تبعاتش دامن‌گیر همه خواهد شد.

اینکه «ایلی کوهن» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی مهلت دو یا سه هفته‌ای برای جنگ را مشخص کرده، قبل از اینکه فشار بین المللی بر تل آویو به اوج خود برسد، به مثابه زنگ خطر برای کابینه کنونی رژیم صهیونیستی است.

از این رو پیش بینی می‌شود که در این مدت، دامنه جنایات کابینه افراطی ننانیاهو علیه فلسطینیان افزایش یابد.

کاملا روشن است که اهداف نتانیاهو و کابینه او برای غلبه بر حماس و عدم تکرار رخداد هفتم اکتبر، با واقعیت، فرسنگ‌ها فاصله دارد.

از این رو می‌توان گفت که حماس نتانیاهو را در باتلاق گرفتار کرده و موفق شده که آرمان فلسطین را جان تازه ای ببخشد و جانی به راهکار دو دولتی بدهد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار