کد خبر: 1197304
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۹
مدافع سابق بارسلونا نسبت به قهرمانی‌های رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا واکنش نشان داد.

جوان آنلاین: جرارد پیکه در بخشی از آخرین مصاحبه خود به قهرمانی‌های رئال مادرید واکنش نشان داد و این تیم را تیمی بی‌روح دانست.

به گزارش فارس، مدافع سابق بارسلونا اظهار داشت: همیشه همن بوده، آن‌ها در بازی‌هایی که چندان خوب به نظر نمی‌رسد، عملکرد مثبتی از خود نشان می‌دهد. رئال تیمی است که چیزی را منتقل نمی‌کند و روح ندارد، ولی می‌توان گفت در لحظات مهم لیگ قهرمانان اروپا، نمایش خوبی از خود به اجرا می‌گذارد.

کاپیتان اسبق بارسلونا گفت: آن‌ها بیشتر از هر تیمی در اروپا قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده‌اند. ۱۳-۱۴ بار لیگ قهرمانان اروپا برده‌اند، ولی تیم ما (بارسا) جوری قهرمان شده است که همه آن‌ها را به یاد دارند.

پیکه تصریح کرد: در اروپا، بارسای پپ به عنوان بهترین تیم اخیر یاد می‌شود، ولی قهرمان اخیر رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا وابسته یک معجزه بود و هیچکس آن را دیگر به خاطر نخواهد آورد.

وی اظهار داشت: قهرمانی‌های رئال مادرید را هیچکس به خاطر نخواهد سپرد، زیرا آن‌ها در مراحل حذفی نیز از هیچ تیمی بهتر نبودند و قهرمانی آن‌ها چیزی جز یک معجزه نبود.

جرارد پیکه سال گذشته از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. او در زمان بازیگری‌اش نیز بسیار زیاد از رئال مادرید انتقاد می‌کرد و برخی از هواداران نیز او را در قواره مدیریتی تیم می‌دانند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار