کد خبر: 1196041
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۵
دفتر رسانه‌ای دولت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که از آغاز نبرد طوفان الاقصی در هفتم اکتبر تا به امروز، ۴۶ خبرنگار در حملات رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند.

جوان آنلاین: دفتر رسانه‌ای دولت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که ۴۶ خبرنگار در حملات رژیم صهیونیستی به غزه تا کنون شهید شدند.

به گزارش ایرنا، از سوی دیگر کمیته حمایت از خبرنگاران اعلام کرد، جنگ (رژیم) اسرائیل علیه غزه خونین‌ترین جنگ برای خبرنگاران از بیش از ۳۰ سال پیش بوده است.

پیش از این آژانس امداد رسانی و اشتغال فلسطینیان (آنروا) اعلام کرده بود که تا کنون ۷۲ تن از کارکنان این سازمان در حملات رژیم صهیونیستی به غزه کشته شدند.

به گزارش ایرنا، نیروهای مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

حمایت غرب از رژیم صهیونیستی به بهانه دفاع از خود، عملا چراغ سبز و مجوزی برای تل آویو در ادامه کشتار بی‌رحمانه کودکان و زنان فلسطینی است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار