کد خبر: 1192342
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۳
یک نهاد حقوق بشری در گزارشی اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی طی روز‌های اخیر در حملات وحشیانه خود هر روز دستکم ۱۰۰ کودک فلسطینی را به شهادت رسانده است.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از مهر، سازمان بین المللی نظارت بر حقوق بشر یورو-مدیترانه در گزارشی اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی دست به قتل عام و کشتار جمعی کودکان فلسطینی در غزه زده و از آغاز نبرد طوفان الاقصی تا این لحظه هر روز ۱۰۰ کودک در حملات این رژیم به شهادت رسیدند.

به گزارش رسانه‌های فلسطینی، این سازمان اشاره کرد که تا شب گذشته ۱۰۴۶ کودک فلسطینی در حملات به غزه به شهادت رسیدند و ۱۶۷ کودک دیگر نیز همچنان زیر آوار هستند و نیروهای امدادگر نتوانستند اجساد آنان را بیرون بکشند.

روزانه ۱۰۰کودک فلسطینی در غزه به شهادت می‌رسد/یکه تازی کودک‌کش‌ها

در این گزارش آمده که ۳۲۵۰ کودک دیگر در حملات به غزه زخمی شدند و ۱۲۴۰ نفر از آنان به مراقبت‌های ویژه نیاز دارند و وضعیت وخیمی دارند.

در روزهای اخیر رژیم صهیونیستی در واکنش به شکست مفتضحانه نظامی، امنیتی و اطلاعاتی برابر مقاومت فلسطین در عملیات طوفان الاقصی، با استفاده از بمب‌ها و موشک‌های بسیار قوی و پیشرفته، زیرساخت‌های مسکونی و حیاتی نوار غزه را آماج حملات وحشیانه خود قرار داده است.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار