کد خبر: 1191983
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۸
باشگاه اسیر فلسطینی، امروز اعلام کرد که طی ده روز عملیات طوفان الاقصی، رژیم صهیونیستی 540 فلسطینی را در کرانه باختری به اسارت گرفته است.
به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس،  باشگاه اسیر فلسطینی، امروز (دوشنبه، ۱۶ اکتبر) طی بیانیه‌ای اعلام کرد که رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته، ۷۰ فلسطینی را در کرانه باختری به اسارت گرفته است و به این ترتیب، شمار فلسطینیانی که از ابتدای عملیات طوفان الاقصی از روز شنبه(۷ اکتبر)، توسط نظامیان اسرائیلی به اسارت گرفته شده‌اند به ۵۴۰ نفر رسید.

باشگاه اسیر فلسطینی اعلام کرد که نظامیان صهیونیستی، شب گذشته و صبح امروز، دست‌کم ۷۰ فلسطینی را در کرانه باختری بازداشت کردند.

این در حالی است که از آغاز عملیات طوفان الاقصی، رژیم صهیونیستی علاوه بر بازداشت فلسطینیان در کرانه باختری، همسو با اقدامات خودسرانه و تنبیهی علیه اسرای فلسطینی، به دستور ارتش، آب و برق بیش از پنج هزار اسیر فلسطینی را قطع کرده‌اند.

جنبش مقاومت حماس، از روز شنبه (۷ اکتبر) عملیات «طوفان الاقصی» علیه رژیم تروریست صهیونیست را آغاز کرده ودر مقابل نیز  رژیم صهیونیستی حمله همه‌جانبه‌ای را علیه نوار غزه آغاز کرد که تاکنون به شهادت ۲۷۵۰ نفر و مجروحیت ۹۷۰۰ نفر دیگر منجر شده است. 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار