کد خبر: 1191865
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۲
بررسی صحنه قتل خانواده مهرجویی به پایان رسید، پلیس ۴۰۰۰ خط تلفن را رصد کرده، ردزنی سگ‌های ویژه کشف قتل نیز مواردی را در اختیار قرارداده و چهار مظنون نیز شناسایی شدند، پلیس به دنبال سرنخ‌های بیشتر است.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، سردار سعید منتظر المهدی سخنگوی پلیس کشور با بیان اینکه کارآگاهان به سرنخ‌های جدیدی رسیدند از شناسایی ۴ مظنون و دستگیری ۲ نفر از آنان در پرونده قتل داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی فر خبر داد.

وی در ادامه تشریح کرد: تاکنون چهار مظنون شناسایی شده، دو نفر دستگیر شده و دو نفر دیگر نیز تا ساعت یا دقایقی دیگر دستگیر می‌شوند.

سخنگوی فراجا عنوان کرد: استقرار تیم‌های ویژه و حضور رئیس پلیس آگاهی فراجا به همراه کارآگاهان کشف قتل از همان ساعات اولیه در محل حادثه حکایت از اهمیت موضوع و پیگیری این پرونده برای پلیس است.

سردار منتظر المهدی تصریح کرد: تمامی اطلاعات و دلایل موجود در صحنه توسط کارآگاهان بررسی شده و بررسی صحنه به پایان رسید.

سخنگوی پلیس در خصوص دوربین‌های مداربسته گفت: متاسفانه در ویلای مهرجویی دوربین مداربسته وجود نداشت و دوربین‌های ورودی شهرک نیز از قبل‌تر خراب بودند، اما پلیس دوربین‌های دیگری را که منتج به مجموعه می‌شد تخلیه کرده است.

وی با بیان این مطلب که بالغ بر ۴۰۰۰ خط تلفن مورد رصد عملیاتی قرار گرفته است گفت: سگ‌های کشف قتل نیز با ردزنی بر اساس رد خون مقتولان، مواردی را پیدا کردند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار