کد خبر: 1188831
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۳
در هیات دولت مطرح شد
رئیس‌جمهور در جلسه هیات دولت پیشنهاد کرد برای شتاب بخشیدن به پیشرفت اجرایی رشد تولید در کشور، جلسه‌ای متشکل از اعضای اقتصادی دولت و با مدیریت معاون اول رئیس‌جمهور برگزار و همه امکانات و ظرفیت‌های مالی موجود در کشور به دقت مرور شده و راهکارهای لازم برای رفع مشکلات مالی تولیدکنندگان احصا و ارائه شود.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از ایرنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی در جلسه عصر یکشنبه هیات دولت با اشاره به مدیریت خوب وزارت نیرو برای رقم زدن تابستانی بدون خاموشی برای مردم، تصریح کرد: با به ثمر رسیدن اقداماتی که با همکاری صنایع در حال انجام است، در آینده نزدیک تولید و توزیع برق به سطحی خواهد رسید که نه تولید دچار وقفه شود و نه در مصارف خانگی با کمبود برق مواجه باشیم.

رئیس جمهور رشد تولید را مهمترین برنامه دولت عنوان کرد و با اشاره به اهمیت مساله تامین مالی آن پیشنهاد کرد، برای شتاب بخشیدن به پیشرفت اجرایی این برنامه مهم، جلسه‌ای متشکل از اعضای اقتصادی دولت و با مدیریت معاون اول رئیس جمهور برگزار و همه امکانات و ظرفیت‌های مالی موجود در کشور به دقت مرور شده و راهکارهای لازم برای رفع مشکلات مالی تولیدکنندگان احصا و ارائه شود.

تاکید بر تبیین خدمات و اقدامات دولت برای مردم و نخبگان در قالب‌های مختلف رسانه‌ای، تقدیر از اقدامات صورت گرفته در راستای مهار نرخ تورم و تاکید بر ضرورت تلاش بیشتر برای کاهشی شدن آن، ضرورت مقابله با بوروکراسی اداری و کنُدی خدمت‌رسانی به واحدهای تولیدی در ادارات، توجه ویژه به مساله بازنشستگی در دستگاه‌های اجرایی و رفع نگرانی‌های جامعه در خصوص تولید و تامین داروهای مورد نیاز از دیگر محورهای مهم سخنان رئیس جمهور در این جلسه بود.

رئیس جمهور در ابتدای این جلسه با تبریک فرارسیدن ایام ولادت نبی مکرم اسلام (ص)، ایجاد نشاط اجتماعی را از ضرورت‌های مهم در جامعه عنوان کرد و تلاش‌های صورت گرفته در این راستا از سوی مردم، فعالین اجتماعی و دستگاه‌های اجرایی را ارزشمند دانست.

پیش از سخنان رئیس جمهور استاندار قزوین به ارائه گزارشی از وضعیت این استان و فرصت‌ها و چالش‌های پیش روی آن به رئیسی و سایر اعضای دولت پرداخت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار