کد خبر: 1186881
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۶
رییس سازمان بسیج عشایر گفت: امسال برای نخستین‌بار بسیجیان عشایر از ۱۵ استان در مراسم رژه ۳۱ شهریور شرکت کردند.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ احمد سعیدی، با اشاره به برگزاری برنامه‌های ویژه این سازمان در هفته دفاع مقدس، گفت: در روز جمعه ۳۱ شهریور همزمان با برگزاری رژه نیرو‌های مسلح ۴۵ نفر از سران ایلات و طوایف در جایگاه ویژه برگزار رژه مستقر شدند.
وی افزود: امسال برای نخستین‌بار از بسیجیان عشایر ۱۵ استان دعوت به عمل آمده بود که شامل ۱۴۰۰ بسیجی از سراسر کشور در رده بسیج عشایر بود.
مسئول سازمان بسیج عشایر تصریح کرد: تا سال گذشته بسیجیان شش استان از سراسر کشور در رژه ۳۱ شهریور شرکت می‌کردند.
سرهنگ سعیدی تصریح کرد: این بسیجیان از روز یکشنبه ۲۶ شهریور در تهران حضور به هم رسانده تا در برنامه‌های هفته دفاع مقدس از جمله دیدار با رهبر معظم انقلاب شرکت داشته باشند.
وی با بیان این‌که به همت بسیج عشایر برنامه آیینی ویژه در روز ۳۱ شهریور برگزار شد، عنوان کرد: ۲۰۰ نفر دف‌نواز از بسیج عشایر استان کردستان در برنامه رژه ۳۱ شهریور حضور داشتند که از قرائت قرآن و پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران به اجرای برنامه آیینی پرداختند.
مسئول سازمان بسیج عشایر ادامه داد: آخرین گروهی که بر اساس تقسیم‌بندی صورت‌گرفته در مراسم رژه شرکت کرد، بسیج عشایر بود که شامل اقوام عرب، لر، کرد، بلوچ و تمام قوم‌های ایرانی می‌شد.
سرهنگ سعیدی همچنین با اشاره به دیدار سران ایلات و طوایف بسیج عشایر با سردار سلیمانی، رییس سازمان بسیج مستضعفین، خاطرنشان کرد: در این دیدار صمیمی سران طوایف و ایلات بسیج عشایر به بیان دغدغه‌های خود پرداختند و سردار سلیمانی نیز برای رفع این دغدغه‌های مطرح شده قول مساعد داد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر