کد خبر: 1182984
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۴
طی مراسمی که با حضور سردار نوری جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه برگزار شد، سردار نوشاد آبداری به عنوان فرمانده جدید تیپ امام حسن مجتبی (ع) نیروی زمینی سپاه معارفه شد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، سردار روح الله نوری جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده تیپ نیروی مخصوص امام حسن مجتبی (ع) این نیرو با اشاره به پیشرفت‌های چشمگیر نیرو‌های مسلح در عرصه‌های مختلف، گفت: نیرو‌های مسلح این رشد و بالندگی را مرهون تلاش‌های جوانان متدین انقلابی رشید و خستگی ناپذیری هستند که با توکل بر خداوند متعال و اعتماد به خودباوری واستفاده از ظرفیت‌های داخلی به این جایگاه رفیع دست یافتند.

سردار نوری در ادامه به نقش و هدف دشمن در فضای مجازی پرداخت و افزود: در دنیای امروز نه تنها نمی‌توان تاثیر شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی را انکار کرد بلکه می‌توان مدعی بود که هیچ ابزار دیگری تا این اندازه تاثیرگذار نبوده است. به همین دلیل، مستکبران و سلطه‌گران جهانی برای رسیدن به اهداف شوم و پلید خود این بستر و فضا را به‌عنوان یکی از ابزار‌های اصلی خود جهت القای شبهات انتخاب کرده‌اند.

جانشین فرماندهی نیروی زمینی سپاه با اشاره به موضوع و اهمیت مسئله جهاد تبیین در بین اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان، گفت: همه ما پاسداران این مرز بوم وظیفه داریم که با روشنگری و بصیرت‌افزایی دستاورد‌های انقلاب را در میان قشر جوان خصوصا دانش آموزان ودانشگاهیان تشریح کنیم؛ چرا که دشمن در فضای مجازی برای ضربه‌زدن به اعتقادات دینی و انقلابی ما برنامه‌ریزی گسترده‌ای انجام داده است.

در آیین تکریم و معارفه فرمانده تیپ نیروی مخصوص امام حسن مجتبی (ع) نیروی زمینی سپاه که با حضور جمعی از فرماندهان، مسئولان استان خوزستان و خانواده معظم شهداء و امام جمعه شهرستان بهبهان برگزار شد؛ از زحمات و تلاش‌های سردار مهدی رفیق‌دوست فرمانده سابق این تیپ تقدیر و سردار نوشاد آبداری به عنوان فرمانده جدید این تیپ معرفی شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر