کد خبر: 1178887
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۵
دستیار کارلوس کی‌روش در کنار سرمربی تیم ملی حضور یافت.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، تیم‌های پیکان و گل‌گهر از ساعت ۱۹:۳۰ امروز در اولین بازی هفته دوم لیگ برتر به میزبانی ورزشگاه خالی از تماشاگر دستگردی به مصاف هم می‌روند.

*حمید بوحمدان و علیرضا کوشکی که به تازگی از ناحیه همسترینگ دچار کشیدگی جزئی شده است از گل‌گهر و امیر شبانی از پیکان در این مسابقه غایب هستند.

*امیر قلعه‌نویی همراه با آندرانیک تیموریان، سعید الهویی و آنتونیو مانیکونه، مربیان تیم ملی برای تماشای بازی در ورزشگاه دستگردی حضور داشت. نکته جالب توجه این بود که مارکار آقاجانیان دستیار کارلوس کی‌روش نیز در کنار سرمربی تیم ملی نشسته بود.

*مارینوس اوزونیدیس، سرمربی گل‌گهر در زمان گرم کردن بازیکنان ۲ تیم برای لحظاتی در مقابل تونل کنار زمین حضور یافت و نظاره‌گر عملکرد شاگردانش شد.

*حمید عباسی، مدیرعامل پیکان برای لحظاتی همراه با ابراهیم شکوری و اینانلو، ۲ عضو هیات مدیره این باشگاه دقایقی در کنار زمین با هم مشغول صحبت شدند.

*پس از اعتراض کادرفنی ۲ تیم به خشک بودن زمین، پیش از شروع مسابقه این چمن آبیاری شد.

*باشگاه پیکان قبل از شروع این مسابقه از سامان فلاح، ملی پوش تیم امید که در نقل و انتقالات تابستانی از جمع خودروسازان راهی گل‌گهر سیرجان شد، با اهدای یک تابلوی نقاشی قدردانی کرد.

 

*وحید بیاتلو، سرمربی تیم شهرداری آستارا نیز در کنار اقاجانیان نشسته بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار