کد خبر: 1175598
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰
مدیر حوزه‌های علمیه در پیام تسلیتی به رئیس جمعیت علمای اسلام پاکستان تاکید کرد: بی‌تردید عاملان این جناحت فاجعه ضد انسانی و ضد بشری به دنبال ایجاد ناامنی و شکاف و تفرقه میان امت واحده و جامعه مسلمان کشور دوست و برادر پاکستان می‌باشند.
به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، پیام تسلیت آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه به مناسبت جنایت تروریستی اخیر علیه مردم پاکستان به رئیس جمعیت علمای اسلام جمهوری اسلامی این کشور به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب مولانا فضل الرحمن «دام عزه العالی»

رئیس محترم جمعیت علمای اسلام جمهوری اسلامی پاکستان

سلام علیکم

خبر تلخ و تکان دهنده تروریستی در گردهمایی اجتماع مردمی جمعیت علمای اسلام در منطقه باجور و پاکستان، موجب تاسف و تألم شدید گردید.

اینجانب ضمن محکوم نمودن این جنایت هولناک، مصیبت جان باختن تعدادی از مردم شریف پاکستان را محضر جناب عالی، خانواده‌های داغدار، علما و عموم ملت مسلمان پاکستان تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم.

بی‌شک دست پلید استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل که از آستین برخی گروه‌های متحجر و افراطی بیرون آمده و دست به این جنایت ضد بشری زده و گروهی از مردم بی‌گناه را به خاک و خون کشیده است، بر کسی پوشیده نیست.

بی‌تردید عاملان این جناحت فاجعه ضد انسانی و ضد بشری به دنبال ایجاد ناامنی و شکاف و تفرقه میان امت واحده و جامعه مسلمان کشور دوست و برادر پاکستان می‌باشند.

نقش علمای اسلام، نخبگان و شخصیت‌های علمی و اجتماعی کشور پاکستان در پیشگیری از این گونه حوادث ناگوار و برملا نمودن نقشه شوم دشمنان اسلام با تاکید بر وحدت کلمه و همفکری و همکاری همه طوایف، بسیار حائز اهمیت است، شناسایی و مجازات عاملان و مسببان این جنایت بزرگ، مطالبه به حق از مسئولان دولتی، نظامی و امنیتی پاکستان بوده و اتخاذ تدابیر ویژه جهت جلوگیری از بروز این گونه حوادث مورد تاکید می‌باشد.

حوزه‌های علمیه جمهوری اسلامی ایران، ضمن تسلیت این حادثه غم انگیز و ابراز همدردی با ملت و جامعه بزرگ علمای پاکستان، رحمت واسعه الهی برای جان باختگان و شفای عاجل و کامل برای مجروحان این واقعه را از خداوند متعال مسئلت دارد.

علیرضا اعرافی

مدیر حوزه‌های علمیه

قم المقدسه

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار