کد خبر: 1172440
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۸
وزیر خارجه صهیونیست‌ها از همتای فرانسوی خود خواسته است با استفاده از نفوذ پاریس بر لبنان مانع از درگیری نظامی میان حزب‌الله و صهیونیست‌ها شود.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، وزارت خارجه رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که الی کوهن، وزیر خارجه صهیونیست با کاترین کولونا، همتای فرانسوی خود دیدار کرده و از او خواسته است تا با استفاده از نفوذ خود در لبنان، از شروع درگیری میان حزب‌الله و این رژیم جلوگیری کند.

وزارت خارجه رژیم صهیونیستی بدون اشاره به اشغال اراضی لبنان، فلسطین و سوریه توسط این رژیم، اقدامات حزب‌الله در مرز‌های لبنان را تحریک‌آمیز خواند و افزود: این اقدامات می‌تواند به یک رویارویی نظامی تبدیل شود.

وزارت خارجه رژیم صهیونیستی ادامه داد: در این دیدار، دو طرف مسائل مرتبط با امنیت منطقه به ویژه تلاش جهت حل‌وفصل تنش‌های موجود با حزب‌الله در مرز‌های شمالی و مقابله با برنامه هسته‌ای ایران را مورد بحث و گفتگو قرار دادند.

این درحالی است که اوایل تیرماه نظامیان رژیم صهیونیستی به منطقه حائل میان مرز لبنان با سرزمین های اشغالی تجاوز کرده و پوشش گیاهی این منطقه و درختانش را از بین بردند. اما شهروندان لبنانی توانستند از تجاوز بیشتر نظامیان صهیونیست به منطقه حائل جلوگیری کنند و ارتش لبنان نیز در منطقه مستقر شد.

پس از این حادثه صهیونیست‌ها اعلام کردند نیروهای حزب‌الله در زمین‌های لبنان مستقر شدند و در مقابل ارتش رژیم صهیونیستی چادر زده و در آن‌ها ساکن شدند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار