کد خبر: 1170953
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۹
گروهی از جوانان لبنانی در مقابل دیدگان نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی، دوربین‌هایی را که ارتش این رژیم در مرز لبنان نصب کرده بود، از جا کندند.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، گروهی از جوانان لبنانی، امروز (جمعه)، موفق شدند دوربین‌های پایشی‌ای را که ارتش رژیم صهیونیستی در مرز فلسطین اشغالی نصب کرده بود، برچینند.

براساس گزارش منابع لبنانی، جوانان این کشور بعد از جمع‌آوری دوربین‌ها، آن‌ها را با خود به داخل خاک لبنان برده‌اند. «علی شعیب» خبرنگار شبکه «المنار» در حساب کاربری خود در شبکه توئیتر به این اقدام واکنش نشان داد و نوشت که دوربین‌ها حریم خصوصی مردم لبنان را نقض می‌کردند.

«آویخای ادرعی» سخنگوی عربی ارتش رژیم صهیونیستی در حساب کاربری خود در شبکه توئیتر به این اقدام واکنش نشان داد و گفت: «تعدادی افراد مشکوک، امروز، به دیوار امنیتی در مرز با لبنان نزدیک شدند و سعی کردند به منطقه حائل امنیتی ضربه بزنند. نیروهای ارتش مستقیما آن‌ها را رصد کردند و از ابزارهایی برای دورکردنشان استفاده کردند.»

منابع صهیونیستی،‌ امروز، تصاویری را منتشر کردند که حاکی از برچیده شدن تمام دوربین‌های نصب‌شده در محل مذکور هستند.

طبق گزارش وبگاه «سما»، «یوسی یهشوع» خبرنگار نظامی روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارانوت» به دنبال این اقدام با کنایه خطاب به ارتش رژیم صهیونیستی گفت: «خواهیم دید که ارتش وقتی که از خواب بیدار می‌شود، چه کار می‌کند.»

 

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار