کد خبر: 1164853
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۶
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی سرآغاز عصر جدید در تاریخ بشری است گفت: ملت‌های دنیا منتظر ملت ایران هستند و الگوی جمهوری اسلامی در دیگر مناطق جهان گسترش خواهد یافت.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، نخستین همایش سراسری مسولان اجتماعی بسیج امروز با حضور سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج، سردار قاسم قریشی جانشین رئیس سازمان بسیج و حدود ۶۰۰ نفر از معاونت‌های بسیج از سراسر کشور در سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.

سردار سلیمانی با اشاره به توانمندی نظامی ایران گفت: توانایی موشکی و تولید موشک هایپرسونیک، لیزر و دیگر عوامل، عامل پیروزی ما نیست، بلکه نیروی ایمان معنوی و الهی مردم و تفکر علوی و فاطمی عامل پیروزی انقلاب و نظام ما است و می‌توان گفت عامل پیروزی و استقرار نظام جمهوری اسلامی به همان قدرت نرم ما بازمی‌گردد.

وی افزود: در گام نخست انقلاب دو کار مهم انجام شد و پیروزی و استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران که می‌توان گفت به غیر از زمان صدر اسلام دیگر شاهد چنین تغییر و تحولی در جهان اسلام نبوده‌ایم و در گام دوم باید پس از دولت‌سازی به جامعه‌پردازی توجه کنیم تا منجر به تمدن‌سازی شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه نظام به یک ابرتشکیلات مردم پایه نیاز دارد و عنوان این تشکیلات بسیج است، تصریح کرد: در این تشکیلات مردم‌پایه، معاونت اجتماعی بسیج حلقه وصل این تشکیلات با مردم است. لذا؛ باید سازماندهی این تشکیلات براساس چشم‌انداز و طرح و برنامه، مشخص و اجرایی شود.

وی ادامه داد: باید جامعه‌شناسی ما براساس فرهنگ انقلاب اسلامی باشد، لذا باید جامعه و طبقات آن را به خوبی بشناسیم و اولویت‌های شهر‌ها و روستاهایمان را به درستی رصد و شناسایی کنیم، لذا باید معاونت‌های اجتماعی بسیج، ارتباطات و تعاملات خود را با مردم بیشتر کنند.

سردار سلیمانی در پایان با بیان اینکه دنیا و ملت‌های دنیا منتظر ملت ایران هستند و الگوی جمهوری اسلامی در دیگر مناطق جهان گسترش خواهد یافت، خاطرنشان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی سرآغاز عصر جدید در تاریخ بشری است و بعد از رنسانس، عصر جدید شکل گرفت و پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران شاهد پایان آن عصر هستیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار