کد خبر: 1159729
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۰
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به فعالیت‌های این نهاد برای جوانی جمعیت گفت: طرح مربوط به جوانی جمعیت را با طرح ازدواج آسان از سال گذشته آغاز کردیم و ‌امیدواریم نتایج آن را در سال جاری و سال آینده مشاهده کنیم.
به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در همایش فرماندهان نیروهای مسلح که به‌ مناسبت روز ملی جوانی جمعیت در ستاد فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد، گفت: طرح مربوط به جوانی جمعیت را با طرح ازدواج آسان از سال گذشته آغاز کردیم و ‌امیدواریم نتایج آن را در سال جاری و سال آینده مشاهده کنیم. البته ما در بسیج کارها را به صورت مردم‌ پایه انجام می‌دهیم.

وی ‌ادامه داد: طرح نفس که مربوط به مبارزه با سقط جنین است را ابتدا در یکی ‌از استان‌ها به صورت آزمایشی آغاز کردیم که پس از کسب نتایج امیدوارکننده اجرای این طرح را هم اکنون در ۱۷ استان انجام می‌دهیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین  بیان کرد: هماهنگی و هم افزایی با دستگاه‌های کشوری به خوبی صورت ‌می‌گیرد که به عنوان مثال در این رابطه یک‌ تفاهم‌نامه با سازمان نظام ‌روانشناسی و سه تفاهم هم ‌با وزارت بهداشت داشتیم؛ علاوه بر این ۱۱۰‌ مرکز خانواده هم مجوز ‌فعالیت ‌گرفتند که این عدد به ۵۰۰‌ مرکز افزایش می‌‌یابد.

سردار سلیمانی در پایان تصریح کرد: امیدواریم امتداد مردمی طرح‌های بسیج در رابطه با جوانی ‌جمعیت در همه دستگاه‌ها و‌ نیروهای مسلح نیز صورت گیرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار