کد خبر: 1157517
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۹
رئیس سازمان بسیج:

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه ایران از یک قدرت منطقه‌ای در حال تبدیل شدن به قدرت جهانی است، گفت: در میانه این نظم نوین جهانی نقشی که ملت ایران در آینده خواهد داشت افتخارآفرین و با عظمت است.
به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار غلامرضا سلیمانی در اجلاسیه شهدای دانش‌آموز و فرهنگی در حسینیه ثارالله اردبیل گفت: دشمنان می‌دانند ملت منسجم ما با داشتن رهبری شجاع، حکیم و فرزانه در طول بیش از سه دهه گذشته و پس از رحلت امام راحل در همه عرصه‌ها درخشیده است و رهبر معظم انقلاب نیز توانسته ملت بزرگ ایران را از مخاطرات بزرگ جهانی به سلامت عبور دهد و ملتی که گوش به فرمان تدابیر رهبری بوده، توانسته قلل مرتفع پیشرفت و ترقی را فتح کند.
وی اضافه کرد: ملت بزرگ ایران در هیچ دوره‌ای در ۲۰۰ سال اخیر و به ویژه در دوران انقلاب اسلامی و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به دنبال جنگ نبوده است و جنگ در سال ۱۳۵۹ به ملت بزرگ ایران تحمیل شد و ملت ایران بر اساس آموزه‌های دینی و مکتب عاشورا و تفکر علوی، دفاع مقدس را در مقابل آن شکل داد. سلیمانی با اشاره به حمایت‌های شرق و غرب از رژیم بعثی عراق در جنگ تحمیلی اظهار کرد: تمام تجهیزات و مهمات ارتش متجاوز در این دوره به غنیمت رزمندگان اسلام درآمد، اما عاملی که باعث شد رژیم بعثی در ادامه جنگ در مقابل رزمندگان اسلام مقاومت کند، سازماندهی مجدد ارتش عراق و تجهیز آن توسط کشور‌های غربی و بلوک شرق بود. ۳۷ کشور مستقیماً از تجاوز کشور رژیم بعث علیه ملت ایران حمایت کردند، اما ملت ایران با پیروی از تفکر علوی در مقابل این تجاوز بزرگ مقاومت کرد و توانست به تنهایی در مقابل جنگ افروزان عالم به پیروزی برسد.
سلیمانی گفت: برای اولین بار در ۲۰۰ سال گذشته، ایران وارد جنگی تحمیلی شد و توانست با حضور نیرو‌های داوطلب در کنار سازمان‌های نظامی رسمی کشور از خاک میهن اسلامی دفاع کند و اجازه ندهد یک وجب از خاک میهن جدا شود. وی افزود: اولین عامل موفقیت ایران در دفاع مقدس، مدیریت الهی و مردمی ولایت فقیه بود و صدام برای جبران شکست خود در یک دام جدید افتاد و کویت را اشغال کرد و امریکایی‌ها در دو مرحله عراق را اشغال کردند و آن سرنوشت خفت‌باری که صدام متجاوز داشت در نهایت پیش آمد.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه ایران از یک قدرت منطقه‌ای در حال تبدیل شدن به قدرت جهانی است، گفت: در میانه این نظم نوین جهانی نقشی که ملت ایران در آینده خواهد داشت افتخارآفرین و با عظمت است و اینکه می‌بینید نظام سلطه با تمسک به رسانه‌ها و فضای مجازی و تداوم عملیات‌های روانی گسترده، ترویج دروغ و جعلیات فراوان پروپاگاندایی را در دستور کار علیه ایران دارد، می‌خواهد ملت ایران را از این حرکت ناامید کند و اگر ملت ایران ناامید و متوقف شود ملت‌های مسلمانی که حرکت بزرگی را آغاز کرده‌اند متوقف خواهند شد. سردار سلیمانی با بیان اینکه ایران هر روز قدرتمندتر از قبل است، یادآورشد: فتنه سال گذشته با شعار‌های حاوی دعوت به برهنگی و همجنسگرایی و اعمال شنیع، برای متوقف کردن ملت ما در سنگر‌های علم و پیشرفت بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار