تبلیغات پیامکی یکی از پرطرفدارترین روشهایی محسوب میشود که این روزها مورد توجه قرار گرفته است. زمانی که در پلتفرمهای مختلف اجتماعی تبلیغات انجام میدهید، نیاز است که کاربران و یا مشتریان بالقوه به اینترنت دسترسی داشته باشند تا تبلیغ شما مورد توجه آنها قرار گیرد. اما پیامک روشی ساده و کم هزینه است که کاربران حتی زمانی که به اینترنت دسترسی ندارند میتوانند به کمک آن با کسب و کار شما آشنا شوند.
ایده پردازان یکی از مهم ترین و بزرگ ترین مراکزی است که پنلهای پیامکی را به مشتریان خود عرضه میکند. ممکن است این سؤال برای شما پیش بیاید که چگونه میتوانیم نصب و راه اندازی سامانه پیامکی را در پنل ایده پردازان انجام دهیم. در ادامه اطلاعات کاملی را در این رابطه در اختیار شما قرار میدهیم. اگر میخواهید اطلاعات خود را در مورد پنل پیامکی بالا ببرید یا با ثبت نام در ایده پردازان از طریق این لینک و سامانه پیامکی مختص به خود را سفارش دهید.
روش ایجاد پنل پیامکی در ایده پردازان بسیار ساده است. بر این اساس شما میتوانید در زمان بسیار محدودی در این سامانه وارد شوید و برای ثبت نام در پنل پیامکی اقدام کنید. بهتر است همین حالا وارد سامانه پیامکی (sms.ir) شوید. سپس، گزینه ثبتنام را در گوشه سمت راست صفحه انتخاب کنید. پس از آن صفحه دیگر برای شما باز میشود که از شما شماره تماس میخواهد. در این قسمت باید شماره تماس خودتان را وارد کنید تا پیامک تأیید برای شما ارسال شود. بعد از آن کد تأیید پیامکی و اطلاعات تکمیلی خواسته شده را وارد کنید. به همین راحتی ثبت نام در ایده پردازان تکمیل و پنل پیامکی شما ایجاد میشود که میتوانید به کمک آن کمپینهای تبلیغاتی خود را راه بیندازید.
باید بدانید مهندسانی که در سامانه پیامکی ایده پردازان فعالیت میکنند، همواره در تلاش هستند سایتی را با قابلیتهای ویژه و دسترسی ساده در اختیار کاربران خود قرار دهند تا راحت تر به اهداف خود برسند. به همین دلیل، فرآیند ثبت نام در پنل پیامکی (SMS.ir) بسیار ساده است که طی آن بخشهای اضافه و سردرگم کننده از سایت حذف شدند. همچنین، در سایت (SMS.ir) ویدیوهای زیادی وجود دارند که به شما کمک میکنند تا در این سامانه پنل پیامکی خود را ایجاد کنید.
از جمله مواردی که باید در مورد ایجاد پنل پیامکی در ایده پردازان به آن اشاره کنیم، پشتیبانی بسیار قوی این شرکت است. شما میتوانید سؤالات و یا مشکلات خود را به صورت تیکت و یا تماس تلفنی به کارشناسان مجموعه انتقال دهید. در نتیجه آنها در مدت زمان بسیار کوتاه پاسخگوی سؤالات شما هستند و تمامی مشکلات احتمالی را به خوبی رفع میکنند. پشتیبانی قوی نقطه قوت سامانه پیامکی ایده پردازان بوده و آن را به یک پنل پیامکی قدرتمند در ایران تبدیل کرده است. این پشتیبانی خدمات گستردهای را ارائه میدهد.
تبلیغات پیامکی مزایای بسیار زیادی را برای کسبوکارها در پی دارند که شاید بتوان آن را هم راستا با بسیاری از روشهای تبلیغاتی در فضای اینترنت و در پلتفرمهای مختلف دانست. مزایای پیامهای تبلیغاتی به شرح زیر هستند:
اطمینان از خوانده شدن پیام: میتوانید اطمینان داشته باشید که پیامک شما توسط کاربران دیده و خوانده شده است.
مدیریت ساده: با ایجاد یو تی ام میتوانید ورودی سایت را اندازه گیری کنید. ضمن اینکه کنترل آن بسیار ساده است.
هزینه مقرون به صرفه: هزینه پیامکهای تبلیغاتی در مقایسه با سایر روشهای تبلیغاتی بسیار مقرون به صرفه است و همین امر این روش را به یک شیوه ایده آل برای رشد برندهای نوپا تبدیل کرده است. از طرف دیگر، این کار در مقایسه با تبلیغاتی که بر روی پلتفرمهای اینترنتی انجام میشوند و یا تبلیغات تلفنی ارزانتر است.
نرخ تبدیل بالا: بر اساس اطلاعاتی که در این زمینه وجود دارد مشخص شده است که ارسال پیامک میتواند به طور متوسط ۱۴ درصد نرخ تبدیل را افزایش دهد. در نتیجه، اگر میخواهید رونق تازهای به کسب و کار خود بدهید و مشتریان را به سمت برند خود بکشید، باید بازاریابی پیامکی را مد نظر داشته باشید.
اجرای ساده: روش ارسال پیامک بسیار ساده است و شما میتوانید با راه اندازی افزونه پیامکی بر روی سایت خود تنها با یک کلیک اقدام به ارسال انبوه پیام کوتاه کنید و مشتریان زیادی را به سمت کسب و کار خود جذب کنید.
یکی از مهم ترین سؤالاتی که در زمان ارسال پیامکهای تبلیغاتی پرسیده میشود این است که طول هر پیامک چقدر باید باشد؟ بر اساس اطلاعاتی که در این زمینه وجود دارد باید بگوییم طول هر پیامک نباید بیشتر از 70 کاراکتر باشد. این امر از طولانی شدن بیش از اندازه پیام جلوگیری میکند و سبب میشود که پیام مختصر باشد و تنها پیام اصلی به مخاطبان، کاربران و یا مشتریان بالقوه انتقال داده شود.
برای اینکه بتوانید پیامکهای خود را جذاب کنید، بهتر است به مواردی که در ادامه میآیند توجه داشته باشید:
شناخت مخاطب هدف: شاید بتوان گفت یکی از مهمترین مواردی که باعث میشود پیام تبلیغاتی شما با موفقیت رو به رو شود شناخت مخاطب هدف است. به طور مثال، پیام تبلیغاتی مرکزی که در زمینه فروش چمن مصنوعی فعالیت دارد باید با پیام تبلیغاتی آموزشگاه زبان متفاوت باشد.
توجه به جمله آغازین: دو و یا سه کلمه آغازین نقش بسیار مهمی در اثربخشی پیامک شما دارند. به طور مثال: «بخر تا تموم نشده، سلام زهرا! سریع بیا اینجا» و موارد این چنینی افراد را به سمت خواندن پیام سوق میدهند و این مسئله میتواند به شما کمک کند از کمپینهای تبلیغاتی خود به نتایج مناسبی دست پیدا کنید.
یکی دیگر از سؤالاتی که در زمان استفاده از پیام تبلیغاتی پرسیده میشود این است که آیا امکان ارسال فایل صوتی و یا تصویری در پیامکها وجود دارد؟ بهتر است بدانید یکی از محدودیتهای پیامهای تبلیغاتی این است که امکان ارسال این گونه فایلها وجود ندارد و تنها محتوای متنی را میتوان به کمک آن ارسال کرد. بنابراین، اگر میخواهید اثربخشی محتوای پیامکی خود را بالا ببرید، باید به نکات متعددی توجه داشته باشید و تلاش کنید جذابیت آن را بالا ببرید. با این روش میتوانید توجه مخاطبان زیادی را به سمت کسب و کار خود جلب کنید.
تا اینجا تلاش کردیم اطلاعات مناسبی را در مورد روش ارسال پیام تبلیغاتی با استفاده از ثبت نام در ایده پردازان و خرید افزونه پیامکی در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که متوجه شده اید نصب افزونه پیامکی ایده پردازان بسیار ساده است و شما میتوانید به راحتی پیامهای تبلیغاتی خود را به صورت انبوه ارسال کنید. سامانه پیامکی ایده پردازان یکی از بزرگ ترین سامانههای کشور محسوب میشود که تا به حال به کسب و کارهای زیادی خدمات داده است. شما نیز میتوانید با خرید سامانه پیامکی ایده پردازان از مزایای آن بهره مند شوید. این سامانه پشتیبانی بسیار قوی دارد و تیم پشتیبانی آن اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار میدهد.
این مطلب تبلیغاتی است.