کد خبر: 1161130
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۸
معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا گفت: کشور کم آبی هستیم اما مثل کشورهای پر آب رفتار می کنیم.

به گزارش جوان آنلاين به نقل از ایرنا، محمد جوانبخت روز چهارشنبه در نشست با معاونان و اعضای هیات مدیره شرکت آب منطقه ای و شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی اظهار کرد: اینک دچار تنش آبی هستیم.

معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا در سفر به استان خراسان شمالی از طرحهای مدیریت منابع آب این استان بازدید کرد و از نزدیک در جریان وضعیت منابع آب استان قرار گرفت.

وی از روند اجرایی سد گلمندره در شهرستان گرمه، روند اجرایی سد بش قارداش در شهرستان بجنورد، ایستگاه هیدرومتری باباامان و سامانه هشدار سیلاب و سایر طرحهای مدیریت آب استان بازدید کرد.

جوانبخت با اشاره به تکالیف وزارت نیرو در بخش آب کشور در سال جاری گفت: موظف به جلوگیری از برداشتهای غیرمجاز هستیم و وزارت نیرو مصمم است این تکلیف قانونی را در سال جاری انجام دهد.

او تصریح کرد: بازتخصیص پساب برای تامین آب صنایع کشور، یکی دیگر از تکالیف قانونی وزارت نیرو است که در سال جاری مصمم به انجام این تکلیف نیز هستیم.

معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا بیان کرد: برای رفع مشکلات موجود ما ناچار به مهار تنش آبی و تامین منابع لازم برای این کار هستیم.

در این نشست، مدیران عامل شرکت آب منطقه ای و شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی نیز با ارایه گزارش، وضعیت منابع آب استان را تشریح کردند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار