کد خبر: 1158825
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: تاریخ نیروی دریایی کشورمان به قبل و بعد از مأموریت مهم ناوگروه ۸۶ تقسیم می‌شود و این مأموریت تراز نیروی دریایی راهبردی ما را به سطح بالاتری جهش داد.
به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، وحید جلال زاده رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس امروز در گفت‌و‌گویی در ارتباط با پهلوگیری ناوگروه 86 نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بندرعباس، این اتفاق مهم در انجام دریانوردی نظامی دور دنیا را برای ملت ایران تاریخ ساز عنوان کرد و بیان داشت: نیروی دریایی ارتش با انجام این مأموریت دلاورانه و علمی، تراز خود را در جهان نمایش داد.

وی در اهمیت انجام این مأموریت مهم، افزود: نیروی دریایی با موفقیت در این مأموریت به قبل و بعد از انجام این مأموریت تقسیم می شود و دستاوردهای با ارزش این مأموریت تاریخی، در آینده آشکار خواهد شد.

جلال زاده گفت: جمهوری اسلامی ایران با انجام این مأموریت شعار ما می توانیم را به ما توانستیم تبدیل کرد و با افتخار و سربلندی فرزندانش در قله افتخار قرار گرفت و ملت ایران به این حماسه آفرینی می بالد.

رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس تأکید کرد: ۶۵ هزار کیلومتر دریانوردی سلحشورانه در ۲۱۳ روز و حضور در ۳ قاره جهان و عبور از اقیانوس آرام دستاوردهای چنان بزرگی برای این نیروی تحت تحریم است که با قدرت ایمان، خودباوری و رهبری هوشمندانه رقم خورده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار