کد خبر: 1167609
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۷
مدیرکل دفتر امور زنان وخانواده استانداری لرستان خبر داد؛
ولی پور از برپایی نمایشگاه حجاب و عفاف در لرستان خبر داد و گفت: حوزه‌های‌علمیه‌ خواهران‌ در این نمایشگاه با ارائه مشاوره ‌مذهبی حضور خواهند داشت.

به گزارش جوان از لرستان، فریبا ولی پور، ظهر امروز، در جلسه هماهنگی برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب و توانمندی‌های بانوان استان لرستان که با حضور خواهران حوزه علمیه برگزار شد، گفت: از مهم ترین مقوله‌های ایجاد امنیت اجتماعی حفظ و ترویج عفاف وحجاب است.

مدیرکل دفتر امور زنان وخانواده استانداری لرستان با اشاره به اینکه در دین مبین اسلام به رعایت حجاب و عفاف تاکید فراوان شده است، افزود: توجه به این موضوع بیانگر حفظ ارزش های دینی و کرامت انسانی است.

وی از برپایی نمایشگاه حجاب و عفاف در خرم آباد خبر داد و گفت: این نمایشگاه از 21 تیر به مدت یک هفته برپا خواهد شد و محصولات فرهنگی و البسه اسلامی ارائه می شود.

ولی پور با اشاره به اینکه دستگاه‌های فرهنگی متولی امر عفاف وحجاب موظف هستند با بررسی و نظارت نسبت به عرضه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب زمینه خرید توسط شهروندان را فراهم کنند، عنوان کرد: به منظور حمایت گروه‌های مردمی و بانوان سرپرست خانوار غرفه های نمایشگاه با همکاری شهرداری بصورت رایگان در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار