کد خبر: 1158380
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰
رئیس بنیاد مستضعفان با بیان اینکه ساخت و توسعه نیروگاه سیکل ترکیبی خرم‌آباد به طور کامل توسط نیروهای ایرانی انجام شد، گفت: قبل از انقلاب در نیروگاه سازی به طور کامل وابسته بودیم، امروز اما به طور کامل مستقل شده‌ایم.
به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، پرویز فتاح ظهر امروز در آئین افتتاح واحد بخار نیروگاه سیکل ترکیبی خرم‌آباد، با تبریک میلاد با سعادت حضرت معصومه(س)، اظهار کرد: برخی مسوولان قولی را دادند اما به آن عمل نکردند، حال اینکه در مکتب اسلام عمل به وعده بسیار مهم است.

وی خاطرنشان کرد: افتتاح این واحد از آن دسته وعده‌هایی بود که به مردم سال‌های پیش داده و امروز به فضل الهی محقق شد.

رئیس بنیاد مستضعفان با بیان اینکه ساخت و توسعه نیروگاه سیکل ترکیبی خرم‌آباد به طور کامل توسط نیروهای ایرانی انجام شد، افزود: قبل از انقلاب در نیروگاه سازی به طور کامل وابسته بودیم، امروز اما به طور کامل مستقل شده‌ایم.

فتاح با بیان اینکه احداث این نیروگاه با مشارکت‌ بخش‌ها و شرکت‌های بسیاری انجام گرفت، افزود: زودرس افتتاح نمی‌کنیم، معمولا پس از اطمینان و وارد مدار شدن اقدام به بهره‌برداری از نیروگاه‌ها می‌کنیم.

وی در افتتاح واحدهای گازی اولویت به اشتغال مردم منطقه بوده است، گفت: بکارگیری نیروی غیر متخصص و سفارشی در این مجموعه را نمی‌پذیریم و باید اولویت بر بکارگیری نیروهای بومی باشد.

رئیس بنیاد مستضعفان با اشاره به سرمایه‌گذاری بیش از ۱۳ هزار میلیاردی این مجموعه در نیروگاه سیکل ترکیبی خرم‌آباد، بیان داشت: برای توسعه این نیروگاه بنیاد مستضعفان همچنان پای کار است و در صورت فراهم شدن زیرساخت‌ها، این مهم محقق خواهد شد.

فتاح با بیان اینکه صنعت با اجتماع باید همراه باشد، افزود: به همین منظور و در راستای مسوولیت اجتماعی بنیاد مستضعفان، در مناطق محروم هدف استان حضور خواهیم داشت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار