کد خبر: 1157446
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۹
پیکر شهید «یاسر عبدلی» با حضور گستردم مردم و خانواده های شهدا در شهر کوهبنان تشییع شد.

به گزارش جوان آنلاین،‌ شهید یاسر عبدلی، جانشین اطلاعات فراجا در خاش که در عملیات آزاد سازی دو گروگان به شهادت رسید امروز بر روی دستان مردم کوهبنان تشییع شد.

حضور گسترده مردم، خانواده‌های شهدا و مسئولان در این مراسم قابل توجه بود و مردم بار دیگر با آرمانهای شهدا تجدید میثاق و بر مقابله با اشرار و برهم زنندگان نظم جامعه تاکید کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان در این مراسم اظهارداشت: مأموران نیروی انتظامی در طول شبانه روز با تمام توان و اقتدار با هر گونه نا امنی در کشور مبارزه می‌کنند و آرمان پلیس ایجاد نظم در جامعه و آسایش برای مردم است.

سردار عبدالرضا ناظری افزود: مقابله با اشرار راهی است که ادامه دارد و در این مسیر شهادت بالا ترین مزد برای ما است.

وی عنوان کرد: خدا را شاکریم که نعمت شهادت را نصیب جوانان، دلاورمردان و رزمندگان عرصه نظم و امنیت می‌کند.

وی افزود: اخلاص، بی ادعایی، نماز و قرآن خواندن، عبادت، منطق توأم با شجاعت، تدبیر در مأموریت‌ها و گذشتن از تعلقات دنیایی از ویژگی‌ها شهید یاسر عبدلی بود.

وی تاکید کرد: راه این شهید را ادامه می‌دهیم و این شهدا را به الگویی برای جوانان جامعه تبدیل می‌کنیم زیرا این شهید عزیز جان خود را برای نجات دو بانو نثار کرد.

وی این شهید را نمونه غیرت و تقوا دانست و گفت: این شهید بزرگوار، همسر، فرزندان، مادر و پدرش را تنها گذاشت تا با غیرتی که داشت دختر و مادری را از چنگال آدم ربایان نجات دهد و همه مدیون شهدا و خانواده شهدا هستیم.

 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار