کد خبر: 1156451
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۵
رژیم صهیونیستی که خود آغازگر تجاوزات وحشیانه به نوار غزه از روز گذشته بوده است، برای برقراری آتش بس به التماس افتاده و از طرف‌های میانجی در این زمینه کمک خواسته است.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از تسنیم، مصر، قطر و سازمان ملل به عنوان طرف‌های میانجی با اسماعیل هنیه رئیس جنبش حماس برای بررسی تجاوزات اشغالگران به نوار غزه تماس گرفتند.

هنیه بر وحدت گروه‌های مقاومت و آمادگی کامل آن‌ها برای مقابله با هرگونه تجاوزگری اشغالگران تاکید کرد.

کانال سیزدهم تلویزیون رژیم صهیونیستی ادعا کرد که اسرائیل برای پایبندی به آتش بس آماده است. پاسخ کوبنده و غافلگیرکننده گروه‌های مقاومت به تجاوزات مستمر رژیم صهیونیستی، اشغالگران را به تکاپو انداخته تا از طرف‌های میانجی برای آتش بس بخواهند از گروه‌های مقاومت التماس کنند. مذاکرات گسترده طرف‌های میانجی شامل مصر، قطر و سازمان ملل برای آتش بس ادامه دارد.

به گفته منابع خبری، تماس‌های گسترده‌ای از سوی طرف‌های میانجی برای توقف درگیری‌ها و جلوگیری از تبدیل آن به یک رویارویی تمام عیار در حال انجام است. مصر، قطر و سازمان ملل از جمله این طرف‌ها هستند.

حازم قاسم سخنگوی حماس: پاسخ اتاق مشترک عملیات مقاومت یکپارچه و هماهنگ است

حازم قاسم سخنگوی جنبش حماس: پاسخ اتاق مشترک عملیات مقاومت یکپارچه و هماهنگ و در چارچوب تدابیر میدانی مشترک میان تمام گروه‌های مقاومت قرار دارد.

جبهه مردمی فلسطین: با پاسخ یکپارچه گروه‌های مقاومت اوهام اشغالگران بر باد رفت

جبهه مردمی برای آزادی فلسطین: پاسخ یکپارچه گروه‌های مقاومت در غزه، اوهام اشغالگران برای متلاشی کردن جبهه مقاومت و یکپارچگی ارکان آن را برباد داد.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار