کد خبر: 1156436
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۳
در پی حملات دیروز و امروز رژیم صهیونیستی به مناطقی از غزه، وزارت بهداشت فلسطین از افزایش شمار شهدای جنایات صهیونیست‌ها در این منطقه به ۲۰ نفر خبر داد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از ایرنا، اشرف القدره سخنگوی وزارت بهداشت غزه عصر امروز اعلام کرد که با احتساب دو فلسطینی شهید شده در حمله صهیونیست‌ها به جنوب نوار غزه، شمار شهدای جنایات دو روز اخیر در نوار غزه به ۲۰ نفر افزایش یافته است.

سخنگوی وزارت بهداشت غزه در ادامه اعلام کرد که از این میان، ۵ نفر از شهدا کودک و ۴ نفر دیگر زن هستند.

وی همچنین از افزایش مجروحان این جنایات به ۴۲ نفر خبر داد.

بامداد روز گذشته (سه‌شنبه) جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به نوار غزه حمله کردند که در پی آن، ۱۵ فلسطینی از جمله سه فرمانده ارشد جنبش جهاد اسلامی، چند زن و کودک شهید شده و ۲۰ نفر دیگر زخمی شدند.

نیرو‌های مقاومت فلسطین از ساعتی پیش در اولین واکنش موشکی خود به جنایات رژیم صهیونیستی بیش از ۱۷۰ موشک و راکت به سمت شهرک‌های صهیونیست نشین در سرزمین‌های اشغالی شلیک کردند.

به گفته منابع رژیم صهیونیستی، فقط در طول یک ساعت ۱۰۰ موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شده است. داد.

صدای آژیر خطر نیز هم اکنون در شهرک‌های صهیونیست نشین از جمله سدیروت، إیبیم، نیر عام و مفلاسیم و تل آویو در سرزمین‌های اشغالی به صدا در آمده است و صهیونیست‌ها به پناهگاه‌ها فرار کرده اند.

همزمان با شلیک راکت‌های مقاومت فلسطینی به اراضی اشغالی، گروه هکری «آنانیموس سودان» اعلام کرد که هم اکنون سامانه‌های هشدار در اراضی اشغالی فلسطین را هدف حمله سایبری قرار داده است.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار