کد خبر: 1156533
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۸
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی چهارشنبه شب اذعان کرد که ۴۰۰ راکت از غزه به سرزمین‌های اشغالی شلیک شده است.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از ایرنا، «یوآو گالانت» وزیر جنگ این رژیم افزود که از عصر امروز تا این لحظه ۴۰۰ راکت از غزه به سوی اراضی اشغالی شلیک شده است.

به گزارش رسانه‌های فلسطینی، شبکه خبری الجزیره قطر نیز اعلام کرد که ساختمان‌های مناطقی، چون «عسقلان» و «سدیروت» در جنوب سرزمین‌های اشغالی نیز در سری اخیر حمله راکتی نیرو‌های مقاومت از نوار غزه به سوی سرزمین‌های اشغالی هدف مستقیم راکتی قرار گرفته است.

همچنین خبر می‌رسد که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی لحظاتی پیش اهدافی را در شرق خان یونس در نوار غزه بمباران کردند.

از سوی دیگر شبکه الجزیره قطر گزارش داد که جنگنده‌های اسرائیلی یک باب منزل مسکونی را در دهستان «القراره» در شرق خان یونس در جنوب نوار غزه هدف قرار دادند.

حمله راکتی مقاومت به سرزمین‌های اشغالی پس از آن انجام می‌شود که بامداد روز گذشته (سه‌شنبه) جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به نوار غزه حمله کردند که در پی آن، ۱۵ فلسطینی از جمله سه فرمانده ارشد جنبش جهاد اسلامی، چند زن و کودک شهید شده و ۲۰ نفر دیگر زخمی شدند.

در جریان حملات امروز صهیونیست‌ها به مناطق مختلف نوار غزه نیز تا بدین لحظه شش فلسطینی به شهادت رسیده‌اند و شمار اجمالی شهدای غزه به ۲۱ نفر رسید.

نیرو‌های مقاومت فلسطین از ساعتی پیش در اولین واکنش موشکی خود به جنایات رژیم صهیونیستی چندین فروند موشک به سمت شهرک‌های صهیونیست نشین در سرزمین‌های اشغالی شلیک کردند.

به گفته منابع رژیم صهیونیستی، فقط در طول یک ساعت صد‌ها موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شده است. داد.

همزمان با شلیک راکت‌های مقاومت فلسطینی به اراضی اشغالی، گروه هکری «آنانیموس سودان» اعلام کرد که هم اکنون سامانه‌های هشدار در اراضی اشغالی فلسطین را هدف حمله سایبری قرار داده است.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار