کد خبر: 1153035
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۳
رئیس‌جمهور آمریکا رسماً اعلام کرد در انتخابات ریاست‌جمهوری آتی این کشور شرکت خواهد کرد.
 

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا رسماً اعلام کرد در انتخابات ریاست‌جمهوری آتی این کشور شرکت خواهد کرد. 

به گزارش خبرگزاری رویترز، بایدن ۸۰ ساله که مسن‌ترین رئیس‌جمهور ایالات متحده است، سه‌شنبه (۲۵ آوریل) گفت برای دومین دوره حضور در کاخ سفید در انتخابات ۲۰۲۴ نامزد خواهد شد.

بایدن قصد خود را برای شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری در ویدئویی که تیم انتخاباتی جدیدش منتشر کرد، اعلام کرد و گفت که وظیفه او دفاع از «دموکراسی آمریکایی» است. این ویدئو با تصاویری از حمله ششم ژانویه ۲۰۲۱ حامیان دونالد ترامپ رئیس‌جمهور سابق آمریکا و رقیب احتمالی بایدن در انتخابات آتی آغاز شد.

بایدن در ویدئوی مذکور اعلام کرد: «زمانی که چهار سال پیش نامزد انتخابات شدم، گفتم ما در نبرد برای روح آمریکا هستیم و همچنان در این نبرد هستیم. اکنون زمان رضایت (از عملکرد خود) نیست. به همین خاطر برای انتخابات مجدد نامزد می‌شوم. بیایید این کار را تمام کنیم. می‌دانم که می‌توانیم». 

رئیس‌جمهور آمریکا برنامه‌های جمهوری‌خواهان را تهدید برای آزادی این کشور توصیف کرد و از تندروهای حامی MAGA مخفف شعار سیاسی ترامپ «آمریکا را دوباره بزرگ کنیم» انتقاد کرد. 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار