کد خبر: 1150617
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۷
«ملک حسین گیوزاد» سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در یونان در آستانه عزیمت به محل ماموریت با حسین امیرعبداللهیان دیدار و خداحافظی کرد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس،«ملک حسین گیوزاد» سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در یونان در آستانه عزیمت به محل ماموریت امروز (سه‌شنبه) ۲۲ بهمن ماه با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و خداحافظی کرد.

 

امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه در این دیدار با استماع گزارشی از وضعیت جاری روابط، تاریخ و تمدن دیرین دو کشور را بستر مناسبی برای توسعه و گسترش ارتباطات سیاسی، فرهنگی و اقتصادی دو کشور خواند و توسعه و تحکیم مناسبات سیاسی و پارلمانی، افزایش سطح همکاری های اقتصادی و بازرگانی، استفاده از ظرفیت های صنعت گردشگری و گسترش تبادلات علمی و دانشگاهی بین دو کشور، همچنین رفع موانع توسعه همکاری ها را مورد تأکید قرار داد.

ملک حسین گیوزاد پیش از این مسؤولیت هایی از جمله رئیس اداره همکاری های اقتصادی چند جانبه ، سفیر ایران در کنیا و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد دفتر آفریقایی سازمان ملل متحد در نایروبی و رئیس اداره آفریقای وزارت امور خارجه را عهده دار بوده است.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار