کد خبر: 1139311
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۵
سرمربی تیم والیبال بانوان سایپا گفت: از نداشتن سیستم ویدئو چک ضرر کردیم، چرا که اگر این سیستم بود در دور برگشت لیگ با برد ۳ بر ۲ برابر سریک به فینال می‌رسیدیم.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از خبرگزاری ایرنا: مریم هاشمی روز پنجشنبه پس از کسب عنوان سوم مشترک سایپا در لیگ برتر والیبال، اظهار داشت: سطح رقابت میان چهار تیم اول یکسان و زیاد بود. تا مرحله آخر بازی مشخص نبود که کدام تیم قهرمان خواهد شد. امسال سایپا مقداری متفاوت بود و بیشتر بازیکنان آن جوان و نوجوان بودند. به همین دلیل تیم‌داری برای ما مشکل بود، زیرا بازیکنان تجربه کافی نداشتند.

وی افزود: از دور برگشت و آغاز پلی‌آف رقیب خطرناکی برای تیم‌های مطرح بودیم که اکثر بازیکنانشان ملی‌پوش بودند. در دور رفت سریک گنبد را با حضور چهار هزار تماشاگر و پاسور ۱۵ ساله، ۳ بر ۲ شکست دادیم. در دور برگشت در تهران برابر این تیم شکست خوردیم.

سرمربی سایپا عنوان کرد: از نداشتن سیستم ویدئو چک ناراحت بودم و اگر این سیستم بود با برد ۳ بر ۲ برابر سریک به فینال می‌رسیدیم. به نظرم بازی سوم باید در شهر بی‌طرف برگزار می‌شد یعنی نه در تهران و نه در گنبد که در نهایت در گنبد برگزار شد.

وی اضافه کرد: شرایط بازیکنان در دیدار آخر خیلی ایده‌آل نبود و به خاطر استرس زیاد، فشار و سن کم در نهایت بازی را واگذار کردیم و به سوم مشترک رسیدیم. فدراسیون به یکباره در بازی فینال اعلام کرد که ما سوم مشترک داریم. نمی‌توانیم مانند کشتی و وزنه‌برداری و بدون هیچ اطلاعی در آئین نامه سازمان لیگ مقام سوم مشترک بگذاریم. در آئین نامه چنین چیزی ذکر نشده است.

هاشمی گفت: هرگاه قهرمان شدیم، پاداشی به ما تعلق نگرفت. نمی‌دانیم شاید سایپا با فدراسیون خورده حساب داشته باشد که این مبلغ به بانوان نمی‌رسد. حتی دوران قهرمانی هم رنگ این پول را ندیدیم.

لیگ برتر والیبال بانوان با قهرمانی پیکان و نائب قهرمانی سریک گنبد به پایان رسید.

منبع: ایرنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار