کد خبر: 1132388
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۲
مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور در منزل دو جانباز ۷۰ درصد ضمن دیدار و گفتگو با آنان از رشادت‌ها و فداکاری این جانبازان تجلیل کرد.

«محمدعلی فقیه» مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران در دیدار با جانبازان «محمد محمدی‌راد» و «یعقوب قدوسیان» ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و جانبازان هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: امنیت پایدار ایران اسلامی مدیون خون شهدا و ایثار و فداکاری جانبازان هشت سال دفاع مقدس است.

فقیه با تأکید بر لزوم تکریم خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران افزود: جانبازان با ازخودگذشتگی و ایثار از نظام اسلامی و آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع کردند و امروز تکریم آنان وظیفه همه آحاد جامعه است.

در ادامه این دیدار مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن ابلاغ سلام دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، از رشادت‌ها و فداکاری جانبازان تجلیل و قدردانی کرد.

جانباز ۷۰ درصد محمد محمدی‌راد بر اثر اصابت ترکش به ناحیه پا و پهلو و شکم در منطقه فکه و همچنین جانباز ۷۰ درصد یعقوب قدوسیان بر اثر اصابت ترکش به دست چپ و چشم چپ و صورت و سر و موج انفجار در منطقه سردشت به مقام جانبازی نائل شدند.

منبع: دفاع پرس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار