کد خبر: 1132136
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۷
زینب نصرالله:
فرزند دبیرکل حزب الله لبنان با بیان اینکه بیشترین نقش را در برابر اشغالگری، زنان ایفا می‌کنند، به تشریح نقش زنان لبنان در حوزه مقاومت پرداخت.

زینب نصرالله در مراسم اختتامیه کنگره بین‌المللی زنان تاثیرگذار در سالن اجلاس سران طی سخنانی اظهار داشت: زنان در مقابل ظلم مقاومت کردند و در زمان اشغال کشور ما زنان چنین نقش مهمی را ایفا کرده و فرزندانی را تربیت کردند بنابراین نقش اساسی در این راه برعهده زنان بوده است.

وی افزود: زنان در لبنان بیشترین تاثیر را در تربیت فرزندان دارند، چون آن‌ها فرزندان مجاهد پرورش می‌دهند و فرزندان خود را به عنوان مجاهد تقدیم مقاومت می‌کنند و حتی وقتی پیکر آن‌ها را هم تحویل می‌گرفتند، صبور بودند و مقاوم بودند.

زینب نصرالله گفت: زنان لبنان نه فقط یکی از فرزندان خود را به عنوان شهید بلکه چند فرزند خود را هم تقدیم جبهه مقاومت کرده‌اند و این تنها نکته‌ای است که باعث افزایش مقاومت لبنان شده است.

وی اضافه کرد: همان مقاومتی که باعث عقب‌نشینی دشمن و اشغالگران شده و این روحیه بین زنان سوریه، بحرین، یمن و همه کشور‌های جبهه مقاومت که در آن‌ها اشغال و دشمنی صورت گرفته وجود دارد چرا که آن‌ها نیز الگو‌هایی از زنان مقاوم دارند و به برکت چنین الگو‌هایی که مقاومت پیشرفت کرده است.

منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار