کد خبر: 1120595
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۵
نامداری، گفت: نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری استان لرستان افتتاح و تا 16 آذر ماه دایر است.

به گزارش خبرنگار جوان از لرستان، فرهاد نامداری، امروز(14آذر)، در جمع خبرنگاران با اشاره به افتتاح بیست و سومین دوره نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار استانیف اظهارداشت: نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری استان لرستان از ساعت ۹ تا ۱۵ روزهای ۱۴ تا ۱۶ آذرماه به مدت سه روز در محل سالن ورزشی امام علی(ع( دانشگاه لرستان برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.

رئیس پارک علم و فناوری لرستان با اشاره به اینکه این نمایشگاه به مناسبت هفته پژوهش و فناوری با دبیری پارک علم و فناوری و حضور دانشگاه‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان برپ شده است، عنوان کرد: هدف از راه اندازی این نمایشگاه فرهنگ‌سازی و توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و ارائه آخرین دستاوردهای علمی، پژوهشی و تولیدات محصولات فناور و دانش‌بنیان است.

نامداری با اشاره به اینکه در این نمایشگاه ۴۵ غرفه برای نمایش دستاوردهای حوزه پژوهش و فناوری استان لرستان ایجاد شده است، افزود: در این غرفه‌ها حدود ۴۰ شرکت فناور و دانش بنیان و ۳۵ دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه استان، دستاوردهای علمی خود را به نمایش گذاشته‌اند.

نامداری عنوان کرد: از پژوهشگران برتر دانشگاه‌ها و دستگاه‌های اجرایی و کارآفرینان و واحدهای فناور و دانش‌بنیان برتر در آئین اختتامیه این نمایشگاه تجلیل خواهند شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار