کد خبر: 1117274
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۰
تاج:
رییس فدراسیون فوتبال گفت: بازی مهمی داریم و اولین بار است که مقابل انگلیس قرار می‌گیریم. کارلوس کی‌روش خیلی امیدوارم به کسب نتیجه در این دیدار است
مهدی تاج روز دوشنبه پیش از دیدار تیم ملی ایران برابر انگلیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی مهمی داریم و اولین بار است که مقابل این تیم قرار می‌گیریم. کارلوس کی‌روش خیلی امیدوارم است و بازیکنان هم سرحال هستند. امیدواریم که اتفاقات خوبی در این بازی برای ما رقم بخورد.

وی در مورد تعداد تماشاگران ایرانی گفت: پیش‌بینی ما حدود ۶۰۰ نفر است. البته ما حدود ۲۰ هزار نفر داریم اما ۶۰۰ نفر از آن‌هایی هستند که پرچم به دست می‌خواهند تیم ایران را تشویق کنند.

رییس فدراسیون فوتبال کشورمان در مورد پیش‌بینی خود از نتیجه بازی بیان کرد: امیدوار هستیم که نتیجه می‌گیریم. ما از دل خود این را می‌گوییم اما چیزی که رخ می‌دهد شاید فرق کند. هیچ مصدومی نداریم. همه بچه‌ها خوب هستند و بستگی دارد سرمربی از چه کسانی استفاده کند.

وی در مورد سوال‌های حاشیه‌دار برخی خبرنگاران که از کی‌روش می‌پرسند، گفت: ارزیابی من مثبت است. کی‌روش کارش را بلد است و سیاست را می‌شناسد. فیفا هم موضع منطقی دارد. ما برای فوتبال اینجا آمدیم.

بازی تیم ملی ایران برابر انگلیس از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه خلیفه شهر الریان برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار