کد خبر: 1117262
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۸
معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی اردبیل:
معاون برنامه‌ریزی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: در سال‌جاری با هدف محرومیت‌زدایی در مناطق مختلف استان اردبیل، ۴۳۶ میلیارد تومان اعتبار به استان ابلاغ شده است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، رضا خوشزاد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این اعتبار در بخش راه روستایی، عشایری، تکمیل مجتمع‌های آبرسانی روستایی و عشایری، طرح‌های آبخیزداری، احیای قنوات، احداث خانه بهداشت، مدرسه‌سازی و توجه به سکونتگاه‌های غیررسمی ابلاغ شده است.

وی تصریح کرد: در حوزه سکونتگاه‌های غیررسمی و ساماندهی محلات ناکارآمد شهرهای اردبیل، پارس‌آباد و مشگین‌شهر با محوریت راه و شهرسازی، ۱۶ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۱ میلیارد تومان هزینه خواهد شد.

معاون برنامه‌ریزی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: در بخش راه روستایی ۴۹ میلیارد تومان اعتبار به استان ابلاغ شده که شامل ۱۵ پروژه بهسازی و مرمت راه روستایی است که در شهرستان‌های اردبیل، پارس‌آباد، بیله‌سوار، خلخال، کوثر، مشگین‌شهر، اصلاندوز، گرمی و انگوت اجرا می‌شود.

خوشزاد افزود: در حوزه ترمیم و بهسازی راه عشایری نیز ۴۲ میلیارد تومان اعتبار از محل محرومیت‌زدایی به استان ابلاغ شده که در قالب ۱۳ پروژه در مناطق عشایری گرمی، اصلاندوز، بیله‌سوار، خلخال، کوثر و اردبیل اجرا می‌شود.

وی پروژه‌های حوزه آب روستایی را ۳۱ پروژه عنوان کرد و ادامه داد: این پروژه‌ها در قالب پنج مجتمع آبرسانی و چهار پروژه تک روستایی اجرایی می‌شود.

خوشزاد در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در این حوزه ۶۹ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌ها اختصاص می‌یابد تا در شهرستان‌های گرمی، بیله‌سوار، پارس‌آباد، نمین، مشگین‌شهر و خلخال شاهد اجرای این طرح‌ها باشیم.

معاون برنامه‌ریزی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل بیان کرد: ۴۳۶ میلیارد تومان اعتبار محرومیت‌زدایی استان به دستگاه‌های متولی شامل آب و فاضلاب، آب منطقه‌ای، نوسازی مدارس، امور عشایری، راهداری، راه و شهرسازی، منابع طبیعی و جهاد کشاورزی ابلاغ شده تا هر چه سریعتر پروژه‌های مورد نظر را اجرایی و عملیاتی کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر