کد خبر: 1117244
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۹
جانشین فرمانده سپاه لرستان:
سوری، بر ضرورت نهادینه سازی جهاد تبیین تأکید کرد و گفت: مشکلات کشور در سایه اقدامات جهادی برطرف می شود.

به گزارش جوان از لرستان، سرهنگ مجید سوری، در رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی که به مناسبت هفته بسیج در مصلی الغدیر خرم‌آباد برگزار شد، اظهار داشت: هر کشوری در مقابل تحریم های ظالمانه اقتصادی غرب علیه ایران دچار فروپاشی می‌شد اما اقدام جهادی در کشور مانع هرگونه بروز مشکل شده است.

 

وی جهاد تبیین در مقابل تحریف دشمنان را امری ضروری دانست و افزود: جهادگران به برکت انقلاب اسلامی در تمامی عرصه ها حضور اثر بخش دارند چراکه مردم داری و مردم یاری بواسطه اقدامات جهادگرایانه رقم خواهد خورد.

 

سوری ادامه داد: مردمی کردن اقدامات نظام از دیگر وظایف جهادگران است به نحوی که فعالیت جهادگران نمونه بارز مردم سالاری دینی می باشد و امروز مشکلات مردم در مناطق مختلف، با حضور این قشر بررسی و شناسایی می شود،

 

وی بیان کرد: کادرسازی برای انقلاب اسلامی و تربیت کادر مورد نیاز تراز انقلاب از دیگر اقدامات گروه های جهادی می باشد همچنین محرومیت زدایی در روستاها، حاشیه شهرها و مناطق مختلف از وظایف این نهاد انقلابی است که در این راستا ۴۶ کیلومتر کانال کشاورزی با ۱۱ میلیارد تومان اعتبار در لرستان اجرا شد.

 

سوری با بیان اینکه تفکر بسیج ریشه در ارزش ها، عاشورا، حرکت انبیای الهی و امام حسین (ع)  دارد، اظهار کرد: رسالت بسیج رسانه، تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و ارزش های آن و امید آفرینی به جامعه است.

 

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار