کد خبر: 1118619
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۳
امام جمعه ازنا:
حجت الاسلام سپهوند، بر ضرورت هوشیاری نسل امروز در برابر توطئه های دشمن تأکید کرد و گفت: جهاد تبیین راه مقابله با توطئه دشمن در جنگ رسانه ای است.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام علی سپهوند، در جمع کشتی گیران نوجوان باشگاه کشتی شهید بهشتی شهرستان ازنا، اظهارداشت: ورزشکاران سرمایه های آینده کشور در حوزه ورزش هستند و امیدواریم افتخار آفرینی ها و قهرمانی های شما را در آینده نزدیک شاهد باشیم.

امام جمعه شهرستان ازنا با تاکید بر ضرورت هوشیاری ورزشکاران نسبت به توطئه های دشمنان علیه جوانان و نوجوانان کشور، افزود: هشت سال تمام دنیا دست به دست هم دادند و نتوانستند از فرزندان این سرزمین یک وجب خاک بگیرند.

وی با اشاره به اینکه دشمن امروز با جنگ تبلیغاتی و رسانه ای تلاش می کند که نوجوانان، جوانان و آینده‌سازان کشور را نسبت به انقلاب ناامید کند، گفت: نسل امروز باید هوشیار باشند تا اسیر فضای آلوده و توطئه دشمنان در فضای مجازی نشوند.

حجت الاسلام سپهوند بر ضرورت جهاد تبیین برای مقابله با توطئه های دشمن تأکید کرد و گفت: باید با جهاد تببین و ارتقای سواد رسانه ای بین نسل جوان و نوجوان در برابر توطئه های دشمن در این جنگ رسانه ای ایستادگی کرد.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار