کد خبر: 1102987
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۵
استاندار لرستان:
زیویار با بیان اینکه هفته دولت یادآور اخلاص شهیدان رجایی و باهنر است، گفت: شهیدان رجایی و باهنر الگوی موفقی برای مسؤولیت پذیری هستند.

به گزارش جوان از لرستان، فرهاد زیویار، ظهر امروز در برگزاری مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: شهیدان رجایی و باهنر مدل حکومت اسلامی و مدیریت در نظام اسلامی را اجرایی کردند.

استاندار لرستان با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر الگوی موفقی برای مسؤولیت پذیری هستند،  افزود: این شهیدان عمده عمر خود را برای مردم و خدمت به کشور صرف کردند نام این شهدا جاودانه می‌باشد.

وی با بیان اینکه هفته دولت یادآور اخلاص شهیدان رجایی و باهنر است، عنوان کرد: ادبیات این شهدا برگرفته از دین و انقلاب اسلامی و این شهیدان در راه انقلاب مبارزه کردند و از هیچ کوششی دریغ نکردند.

زیویار ادامه داد: چراکه صبر و متانت شهید رجایی باعث شد لیبرال ها در برهه‌ای از زمان که بر سر کار آمدند، شرمنده شوند، این شهدا باید همواره الگویی برای دولتمردان باشند.

وی با بیان اینکه جهاد تبیین مولفه‌های شخصیتی شهید رجایی و باهنر ضروری است، گفت: همه مدیون این شهیدان هستیم و در عرصه خدمت به مردم باید مسؤولیت پذیر باشیم.

زیویار با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی با تمامی مشکلات خدمت می کند، تصریح کرد:  تبیین کارنامه دولتمردان در تمامی سطوح ضروری است عملکرد ارائه شده کارنامه نظام است.

وی با تأکید بر اینکه با هر دیدگاه و نگرشی برای توسعه استان باید گام برداشت، خاطرنشان کرد: اختلاف سلایق نباید مانع پیشرفت استان شود.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار