کد خبر: 1117121
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۴
رئیس سازمان بسیج مستضعفین خبرداد:
سردار سلیمانی در قرارگاه محله اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، گفت: تاکنون برای عضویت ۵۰ میلیون نفر در قالب ۵۰ هزار محله طی ۵ سال با محوریت مساجد برنامه‌ریزی شده است.
رحیمی

به گزارش جوان به نقل از خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ جلسه قرارگاه تحقق محله اسلامی با حضور مسئولان استانی وکشوری ازجمله؛ رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور، مسئول بسیج مساجد و محلات کشور، نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری، استاندار این استان، فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام و اعضای شورای تحقق محله اسلامی در دفتر حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد برگزار شد.

سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین در این جلسه بسیج را مظهر مردم سالاری اسلامی دانست و گفت:  از سال گذشته تاکنون اجرای برنامه‌های تحقق محله اسلامی در ۱۱ هزار و 330 مسجد کشور آغاز شده است.

سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: تاکنون برای عضویت ۵۰ میلیون نفر در قالب ۵۰ هزار محله طی ۵ سال با محوریت مساجد برنامه‌ریزی شده است.

رئیس بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه این حرکت مبتنی بر حضور مردم است، تصریح کرد: در سال جاری یک‌هزار و ۶۳ روحانی به مساجد کشور اضافه شده‌اند تا مساجد را برای تحقق این طرح  فعال کنند.

وی یادآور شد: طرح محله اسلامی بدون توجه به ظرفیت نوجوانان و جوانان محقق نمی‌شود و این موضوعی است که دشمن آن را نشانه گرفته و نیازمند توجه جدی به جذب جوانان است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: باید مساجد فعال شوند تا مردم برای همه نیازهای خود از جمله حقوقی، پزشکی و .‌‌.. به مسجد مراجعه کنند و مردم‌سالاری دینی در فرهنگ، سیاست، اقتصاد مورد توجه مسئولان و قشرهای مختلف باشد.

وی در پایان عنوان کرد: شرایط مناسبی برای تکمیل و توسعه این طرح در کشور وجود دارد و بسیج نیز آمادگی دارد در جهت حمایت از مساجد و عمران و آبادانی آن‌ها گام بردارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر