کد خبر: 1117071
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۴
حمید درخشان:
بازیکن اسبق تیم ملی با بیان اینکه در دیدار ایران و انگلیس بهترین نتیجه ممکن برای تیم ملی، تساوی است، خاطرنشان کرد: زمانی که نگاه می‌کنیم این توانایی در بین بازیکنان تیم ملی وجود که نمایش قابل قبولی در برابر تیم فوتبال انگلیس به نمایش بگذارند.

حمید درخشان کارشناس فوتبال و بازیکن اسبق تیم ملی اظهار داشت: برای فوتبال ما که تفاوت زیادی با فوتبال انگلیس دارد، قطعا کار سختی پیش روی بازیکنان تیم ملی است و این تفاوت در این بازی دیده خواهد شد. اما به هر حال به خاطر کشورمان، نگاه به این بازی، ملی است و به این اعتقاد داریم.

وی با بیان اینکه در دیدار ایران و انگلیس بهترین نتیجه ممکن برای تیم ملی، تساوی است، خاطرنشان کرد: زمانی که نگاه می‌کنیم این توانایی در بین بازیکنان تیم ملی وجود که نمایش قابل قبولی در برابر تیم فوتبال انگلیس به نمایش بگذارند. البته این اتفاق با تلاش زیاد بازیکنان رقم خواهد خورد.

این کارشناس فوتبال درباره احتمال پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل انگلیس، گفت: اگر روی کاغذ بررسی کنیم پوئن‌های تیم انگلیس بیشتر از تیم ملی ماست، اما فوتبال قابل پیش بینی نیست و هیچ چیز در جام جهانی غیر ممکن نیست و این تیم می‌تواند تاریخ سازترین تیم فوتبال ایران در جام جهانی باشد.

درخشان در پاسخ به این سوال که می‌توان در این رقابت‌ها انتظار شروع فوق‌العاده از تیم ملی فوتبال را داشت، بیان کرد: در بازی با انگلیس به خاطر سبک بازی‌ که ما داریم شروع کننده نخواهیم بود. باید تهاجمات این تیم و نقطه قوت آن را کنترل کنیم. اینکه چقدر توانایی داشته باشیم آن نقطه قوت تیم حریف را کنترل کنیم این یک بحث دیگر است.

وی درباره شانس صعود ایران به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی، گفت: احتمال صعود انگلیس به عنوان اولین تیم این گروه بسیار بالا است. اما در بین ایران، آمریکا و ولز با توجه به انرژی و انگیزه بچه‌ها و تلاشی که می‌کنند شانس ایران برای صعود از آمریکا و ولز درکنار انگلیس بیشتر است.

بازیکن اسبق تیم ملی درباره وحدت و انسجام تیم ملی فوتبال ایران، بیان کرد: فکر می‌کنیم با آمدن کی‌روش این انسجام وحدت صورت گرفته باشد. تلاش بچه‌ها در کنار نظم، انضباط و انسجام می‌تواند خیلی به آن ها کمک کند.

درخشان در پایان درباره حاشیه سازی‌های در رسانه‌ها و فضای مجازی برای تیم ملی ایران، گفت: بچه‌ها تمرکز خودشان را فقط برای بازی کردن در داخل زمین بگذارند و به این حواشی توجه نداشته باشند. آنجا جای فضای مجازی نیست و جای تمرکز زیاد برای یک بازی خوب است. فقط به فکر نتیجه و بازی خوب باشند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار