کد خبر: 1117024
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۲
اذعان روزنامه نگار صهیونیست:
یک روزنامه نگار صهیونیست با اذعان به قدرت مقاومت فلسطین به ویژه در کرانه باختری، به سران کابینه جدید رژیم صهیونیستی توصیه کرد از ارائه وعده های فریبنده در این زمینه خودداری کنند.
یوسی یهوشع خبرنگار نظامی روزنامه یدیعوت آحرونوت اذعان کرد که دولت جدید رژیم صهیونیستی به هیچ عنوان قادر به توقف عملیات‌های مقاومتی فلسطینیان علیه نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست در کرانه باختری نخواهد بود.

یوسی یهوشع تصریح کرد که وزرای حاضر در کابینه آینده باید از هرگونه اظهار نظر و وعده‌ای که قادر به انجام آن نیستند، اجتناب ورزند.

یهوشع اظهار داشت که کابینه آینده نیز نمی‌تواند به چیزهایی فکر کند که دولت کنونی نتوانست برای آن کاری بکند و دولت جدید قادر به توقف عملیات‌های فلسطینیان نخواهد بود.

خبرنگار صهیونیست عنوان کرد که سرویس‌های امنیتی اسرائیلی هیچ وسیله‌ای برای توقف عملیات‌های انفرادی فلسطینیان در اختیار ندارند.

یوسی یهوشع گفت که شاباک و ارتش رژیم صهیونیستی با همکاری سرویس‌های امنیتی فلسطینیان تلاش کردند تا گروه مقاومتی عرین الاسود در نابلس را نابود کنند اما موفق به این کار نشدند.

گفتنی است در سال جاری میلادی بالاترین میزان عملیات‌های مقاومتی در کرانه باختری به ثبت رسیده است. همچنین تلفات صهیونیست‌ها در سال ۲۰۲۲ با هلاکت ۲۹ شهرک نشین و نظامی در مقایسه با ۱۷ سال گذشته، بی سابقه بوده است.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار