کد خبر: 1117015
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۳
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ضمن تمجید از شاگردانش تأکید کرد که تیمش بازی پرفشاری مقابل انگلیس در پیش خواهد داشت.

کارلوس کی‌روش در آستانه اولین دیدار تیمش در گروه B مسابقات جام جهانی 2022 قطر که مقابل انگلیس خواهد بود، در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورتس» گفت: تردیدی نیست که ایران امروز یکی از بهترین تیم‌های قاره آسیا است. در سال‌های اخیر گروهی از بازیکنان نخبه و سطح بالای ایران پیشرفت قابل‌توجهی داشته‌اند. آنها تجربه زیادی اندوخته‌اند. بازیکنان نخبه ما در تیم ملی فوتبال ایران از سال 2014 در عضویت این تیم هستند و در همین تیم رشد و پیشرفت کرده‌اند. زمانی که من هدایت تیم ملی فوتبال ایران (در سال 2011 و در مقطع اول مربیگری‌اش) را برعهده گرفتم، تنها یکی از بازیکنان تیم ملی ایران در اروپا بازی می‌کرد، اما حالا 18 یا 20 بازیکن ایران در اروپا بازی می‌کنند. پس می‌توانید تصور کنید که وقتی چنین تیمی فرصت رسیدن به جام جهانی را دارد و سپس در بین بهترین تیم‌های جهان قرار می‌گیرد، بازی مقابل بهترین بازیکنان و بهترین تیم‌های دنیا، رؤیایی است که آنها در تمام طول زندگی‌شان داشته‌اند. این لحظه خاصی برای همه است.

سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران افزود: به طور حتم تقابل با انگلیس بازی بسیار پرفشاری خواهد بود، درست مثل تمام بازی‌های اول در مسابقات جام جهانی. مهم نیست که در بازی اول به مصاف چه تیمی می‌روید، چون معمولاً وقتی در یک تورنمنت کوتاه که قرار است سه بازی - در مرحله گروهی‌اش - انجام دهید، رویکرد من این است که ما یک بازی در سه بخش در پیش داریم، این رویکرد استراتژیکی است که ما باید در خود آن را بسازیم. ما باید نیمه اول بازی‌مان را مقابل انگلیس انجام بدهیم، نیمه دومش را برابر ولز و نیمه سومش را مقابل آمریکا انجام بدهیم. در بخش اول ما باید در تقابل با انگلیس رویکرد خاصی داشته باشیم. ما باید خودمان را با توجه به نوع بازی حریف‌مان و وضعیت موجود وفق دهیم و سازگار کنیم.

تیم ملی فوتبال کشورمان از ساعت 16:30 فردا (دوشنبه - به وقت تهران) در ورزشگاه بین‌المللی خلیفه به مصاف انگلیس، نایب قهرمان یورو 2020 می‌رود.

منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار