کد خبر: 1116996
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴
حماس:
سخنگوی جنبش حماس ضمن تمجید از مقاومت مردم کرانه باختری در برابر اشغالگران صهیونیست تاکید کرد که تلاش های رژیم صهیونیستی برای تقویت شهرک سازی در شهر الخلیل با مقاومت و پایداری اهالی این شهر با شکست مواجه خواهد شد.
عبداللطیف القانوع سخنگوی جنبش حماس امروز یکشنبه در اظهاراتی گفت: تعرض های شهرک نشینان صهیونیست علیه مردم ما در شهر الخلیل و هتک حرمت مساجد در آن شهر و تلاش برای یهودی سازی شهر با پایداری و مقاومت مواجه خواهد شد.

وی تاکید کرد: مقابله مردم ما با تجاوزگریهای شهرک نشینان در الخلیل درچارچوب مواجهه نامحدود با اشغالگران در دفاع از سرزمین و مقدسات است.

القانوع خاطرنشان کرد که تلاش های رژیم اشغالگر صهیونیستی برای تقویت شهرک سازی در الخلیل و افزایش تعرض ها به مردم فلسطین با شکست مواجه خواهد شد و نمی تواند ماهیت شهر را تغییر و اراده مردم مقاوم آن را از بین ببرد.

سخنگوی حماس همچنین از مقاومت مردم کرانه باختری و الخلیل در دفاع از شهر و مقدسات خود و نبرد با رژیم صهیونیستی تمجید کرد.

براساس این گزارش ،شرایط این روزهای سرزمین‌های اشغالی به ویژه در کرانه باختری بسیار ویژه است و رزمندگان فلسطینی با هر وسیله‌ای پاسخ جنایات بی شمار صهیونیست‌ها را می‌دهند و همین امر شرایط ویژه‌ای را برای صهیونیست‌های غاصب رقم زده است.
تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست‌های بزدل تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آنها گرفته است.

منبع: ایرنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار