کد خبر: 1116787
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۰
مراسم تشییع و بدرقه پیکر شهیدان بسیجی «حسین زینال‌زاده» و «دانیال رضازاده» و سرباز شهید مرزبانی «رضا رضوانی» که در مرز سراوان به شهادت رسیده است، با حضور باشکوه اقشار مختلف مردم در مشهد به سوی حرم مطهر رضوی در حال برگزاری است.

مراسم تشییع پیکر شهیدان بسیجی حسین زینال‌زاده و دانیال رضازاده که به دست یکی از اغتشاشگران با ضربات چاقو به شهادت رسیده بودند و سرباز مشهدی مرزبانی «رضا رضوانی» که در مرز سراوان به شهادت رسیده است لحظاتی پیش با حضور باشکوه اقشار مختلف مردم در خیابان قرنی آغاز شد.

آیین تشییع با سرود ملی جمهوری اسلامی و نوای زیات عاشورا و ذکر مصیبت اهل بیت (ع) آغاز شد و در مسیر، پیکر‌های گلگون کفن فرزندان رشید شهر با نوای "حیدر، حیدر" و "لبیک یا حسین" از خیابان‌های مشهد الرضا عبور کرد.

حرکت پرشور مردم انقلابی همراه ۳ شهید مشهدی به سمت حرم مطهر رضوی

مردم انقلابی مشهد پیکر این سه جوان شهید خود را از چهارراه مجد تا چهارراه میدان بار که اخیرا محل جولان معدود عناصر آشوبگر برای تعطیلی بازار بود تشییع کردند و پس از عبور از میدان شهدا در حرم مطهر رضوی گرد هم می‌آیند.

شرکت کنندگان با شعار‌های "لبیک یا حسین"، ایران پر از شهیده فتنه جواب نمیده، "مرگ بر آمریکا " و "مرگ بر منافق" خشم و انزجار خود را از همه دشمنان اسلام و نظام اسلامی اعلام می‌کنند.

شکوه حضور مردم مشهد در بدرقه شهدای امنیت/ خیابان‌های شهر ستاره‌باران شد

مردم مشهد عصر امروز با حضور حماسی خود در بدرقه شهدای جوان خود بار دیگر پیام نفرت از حیله‌ها و دسیسه‌های دشمن و تاکید بر مقابله قاطع با آشوبگران و اغتشاشگران را مخابره کردند.

هیئات مذهبی شهر مشهد با برپایی دسته‌جات عزاداری در حال بدرقه شهیدان به سوی حرم مطهر علی‌ابن موسی‌الرضا (ع) بوده و جمعیت حاضر نیز با نمایش نور تلفن‌های شخصی حال و هوای خاصی را در مراسم حاکم کرده‌اند.

پیکر مطهر سه شهید گرانقدر حافظ امنیت امشب پس از برگزاری مراسم وداع در حرم مطهر رضوی، در گلزار بهشت رضا (ع) مشهد به خاک سپرده خواهد شد.

تعدادی از عناصر آشوبگر روز پنجشنبه گذشته در منطقه چهارراه عامل مشهد پس از آنکه در تعطیلی واحد‌های صنفی موفق نبوده و با حضور نیرو‌های مدافع امنیت متفرق شدند، با چاقو به چند بسیجی به صورت ناگهانی حمله کردند که ۲ نفر آنان (شهیدان زینال‌زاده و رضازاده) به شهادت رسیدند و ۴ تن از آن‌ها مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار