کد خبر: 1116480
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۷
معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران:
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران از کشف دو محموله سلاح شامل دهها قبضه اسلحه جنگی در ورودی های استان توسط حافظان امنیت خبر داد.
روح الله سلگی پیش ازظهر جمعه در جمع رؤسای اصناف و اتحادیه‌های صنفی این استان گفت: بازاریان از ابتدای انقلاب تا کنون نقش محوری در اعتلای جریان دینی درسطح کشور داشته است. ‏

وی با اشاره به بی توجهی بازاریان به فراخوان تعطیلی معاندان در روزهای اخیر افزود: دشمن در دعوت اصناف به اعتصاب، دچار اشتباه محاسباتی شده است.

وی ادامه داد: مردمِ سرزمین اهورایی_عاشورایی ایران با قرن‌ها سابقه تمدنی، بصیرتر از آن هستند که توطئه و طراحی تبهکاران و جنایتکاران را در تبدیل کردن ایران به بحرانی‌ترین و نا امن ترین منطقه خاورمیانه تشخیص ندهند.

سلگی با تشریح نقشه شوم دشمنان برای تجزیه کشور یادآورشد: امروز هدف دشمنان و معاندان جز تفرقه، سوریه سازی و ایجاد جنگ قومی و قبیله‌ای در ایران نیست. مخالفان و معاندان امروز ملت ایران، عصاره همه تبهکاران و جنایتکاران تاریخ هستند.

وی با اشاره به نقش آفرینی رسانه‌های انگلیسی و سعودی در این جنایت‌ها و ترورهای اخیر افزود: ارسال سلاح‌های جنگی به استان‌ها و آمار بالای کشف سلاح توسط نیروی انتظامی نشان از نقشه‌های شوم معاندان کوردل علیه کشورمان دارد.

به گفته وی طی یک هفته دو محموله کشف سلاح شامل دهها قبضه اسلحه جنگی در ورودی‌های استان مازندران کشف و ضبط شده است‬ و قربانیان این سلاح‌های ارسالی دشمنان به کشورمان بسیجیان و حافظان امنیت هستند و هم جوانانی که در تجمعات حضور پیدا می‌کنند. ‏

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت درمازندران گفت: دشمنان می‌خواهند اتحاد ملت متمدن ایران را به آنارشی تبدیل نموده و در گام بعد تجزیه ایران را در پیش بگیرند.

گفتنی است در این نشست تعدادی از رؤسای اصناف مازندران به نمایندگی از بازاریان و همکاران صنفی خود بر لزوم مقابله با توطئه شوم استکبار و حفظ اتحاد و انسجام ملی برای عبور از شرایط فعلی تاکید کردند.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار