کد خبر: 1116461
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۸
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: با هوشیاری نیروهای امنیتی و انتظامی، پنجشنبه شب گذشته تعدادی از اغتشاشگران پیش از آسیب رساندن به مراکز اداری و آموزشی استان دستگیر شدند.
 

«اکبر پورات» اظهار کرد: بررسی های ساختار امنیتی و انتظامی کشور نشان می دهد که استان بوشهر در اغتشاشات موجود، یکی از استان های امن کشور به شمار می رود.

وی افزود: این وضعیت ناشی از همراهی نکردن مردم ولایت مدار و شهیدپرور با اغتشاشگران و هوشیاری ساختار امنیتی و انتظامی استان بوشهر برای تامین امنیت مردم است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: در شب گذشته عده ای معدود در سطح برخی از شهرها اقدام به راه بندان، ایجاد ترافیک، آلودگی صوتی و آتش زدن مخازن زباله کردند که با حضور پلیس متفرق شدند.

پورات یادآور شد: تعدادی نیز در حالی که کوکتل مولوتف در دست داشته و برای حمله به برخی از ادارات دولتی و مراکز آموزشی آماده شده بودند، دستگیر شدند.

وی با اعلام این که مراجع قضایی دستگیرشدگان را به دو بخش افراد هیجان زده و مرتبطان با خارج نشینان و شبکه های بیگانه تقسیم کرده است، اعلام کرد: تاکنون بخش عمده ای از این تعداد، پس از اظهار ندامت و اعلام این که تحت تاثیر فضای مجازی و شبکه های تلویزیونی بیگانه قرار گرفته بودند آزاد شدند و تنها لیدرهای تجمع ها و تغذیه کنندگان این شبکه ها در اختیار دستگاه قضایی و امنیتی قرار دارند.

منبع: ایرنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار