کد خبر: 1116454
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۳

رپورتاژ آگهی/ همان طور که می دانید کشور چین به یکی از قطب های اقتصادی جهان تبدیل شده است. کشور چین دارای سی و چهار بندر بزرگ و دو هزار بندر فرعی می باشد. یکی از پر درآمدترین منابع برای شرکت های بازرگانی و تجار چینی صادرات و واردات بین چین و کشور ایران می باشد. بهتر است بدانید که حمل کالا از چین به دو صورت انجام می گیرد: 1- حمل بار هوایی از چین 2- حمل بار دریایی از چین. انتخاب هر یک از گزینه های حمل کالا از چین به شرایط شما وابسته می باشد. به عنوان مثال اگر وزن بار شما زیاد باشد (پانصد کیلوگرم)، بهتر است که حمل بار هوایی را انتخاب کنید. البته این روش برای کالاهای خیلی سنگین استفاده نمی شود. در ادامه ی مطلب  به منظور آشنایی با جزئیات مسئله، شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس را همراهی بفرمایید.

بهترین شرکت های حمل بار هوایی از چین به ایران

حمل بار هوایی از چین به ایران چه مراحلی دارد؟

تولیدات کشور چین دارای درجات مختلفی از کیفیت می باشند. کالاهای چینی در کشور ایران همانند دیگر کشور ها دارای محبوبیت فراوانی است. یک شرکت حمل و نقل بین المللی برای حمل کالا از چین دارای مراحل و روش های مختلفی می باشد. پس از اینکه مراحل خرید از آمازون در چین انجام شد ، اولین موضوعی که ذهن خریداران را درگیر می کند پیدا نمودن راه حل مناسب و مقرون به صرفه برای حمل کالا از چین می باشد.

حمل کالا از چین و همچنین حمل بار هوایی از چین دارای مراحل مختلفی می باشد که در ادامه ی مقاله شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس شما را با انواع حمل کالا از این کشور پهناور آشنا می سازد.

حمل بار هوایی از چین

اگر وزن کالای خریداری شده ی شما زیاد نیست و یا اینکه وقت کافی به منظور تحویل کالا را ندارید، به شما پیشنهاد می کنیم که حمل کالا از چین را به صورت هوایی انتخاب نمایید. به طور کلی می توانیم بگوییم که حمل بار هوایی از چین برای کالاهایی که دارای ارزش تجاری هستند و همچنین کالاهای با وزن کمتر از هزار کیلو گرم بسیار مناسب می باشد. در یک شرکت حمل و نقل بین المللی سرویس هایی مانند، سرویس های هوایی ترکیش آنلاین، قطر ایر ویز، هواپیمایی امارات، ماهان ایر، سرویس هواپیمایی چاینا ساترن (مربوط به کشور چین) کالاهای خریداری شده را به فرودگاه امام خمینی (ره) ارسال می کنند.

بهترین شرکت های حمل بار هوایی از چین به ایران

پرواز مستقیم و یا غیر مستقیم، نوع ناوگان هوایی (خارجی و ایرانی)، کیفیت و تعدد پروازهای آن ایرلاین و نوع هواپیماهایی (پروازهای فریتر) که در اختیار آن ایر لاین است، عواملی هستند که روی مدت زمان حمل بار هوایی از چین بسیار تاثیر گذار می باشند.

فرودگاه های ارسال کالا به فرودگاه امام خمینی (ره)

حمل هوایی ژیامن( Xiamen)

حمل هوایی از هنگ کنگ (( Hong Kong

حمل هوایی از گوانجو (Guangzhou)

حمل هوایی از شنزن (Shenzhen)

حمل هوایی از شانگهای (Shanghai)

حمل هوایی از دالیان( (Dalian

حمل هوایی از پکن (بیجینگ) Beijing

چرا برای حمل بار هوایی به یک شرکت حمل و نقل بین المللی نیاز داریم؟

همان طور که مطلع هستید اکثر صاحبان بار به منظور جابجایی کالاهای خود از سرویس کارگزار شرکت حمل و نقل بین المللی استفاده می کنند. کارگزار حمل و نقل بین المللی در اشکال و ابعاد مخلفی وجود دارد. به طور مثال حمل و نقل کامیونی مربوط به کارگزاران کوچک می باشد. بعضی از کارگزاران به حمل کالا از چین به روش حمل بار دریایی و یا حمل بار هوایی از چین در سطح بین المللی می پردازند. بهتر است بدانید که کارگزاران بزرگ به کارگزاری بین المللی معروف هستند. به این نکته توجه داشته باشید که حمل و نقل کالا برای افراد غیر متخصص بدون انتخاب کارگزار بسیار خطرناک و پر از ریسک می باشد. در واقع شما با انتخاب کارگزار به منظور جابجایی محموله، همه چیز را بیمه نموده اید.

انتخاب شرکت حمل مناسب

در نظر گرفتن الزامات محموله مورد نظر توسط شرکت حمل و نقل بین المللی

مشخص نمودن حدود وزن و محدودیت در نظر گرفته شده هنگام حمل بار هوایی از چین

انتخاب موارد مختلف هنگام قیمت گذاری

انتخاب خدمات مورد نظر برای حمل و نقل محموله

سرچ کردن در گوگل، با توجه به شرایط و اولویت های مورد نظر مشتریان

 خدمات ارائه دهنده شرکت کارگزار به محموله برای حمل کالا از چین (حمل بار هوایی از چین)

انجام کلیه مراحل رزرو توسط شرکت حمل و نقل بین المللی

ارتباط با طرفین درگیر حمل و نقل، باربری هوایی و دیگر شرکت های حمل و نقل

ارائه ی خدمات گمرکی

انجام تمامی پرداخت های لازم برای هر بخش از بار مورد نظر

آماده نمودن تمامی اسناد حمل و نقل

 وظایف شرکت حمل و نقل بین المللی کدامند؟

یک شرکت حمل و نقل بین المللی همان طور که از نامش پیداست، موظف به نقل و انتقال بار در بین کشورهای مختلف می باشد. شرکت های فوروارد و کریر از جمله شرکت های حمل و نقل بین المللی برای حمل کالا از چین و همچنین حمل بار هوایی از چین هستند که هر کدام خدمات خاصی را ارائه می دهند.

کنترل و نظارت بر فرایند بارگیری کامیون و تطبیق محموله ارسالی با محموله اظهار شده در اسناد حمل، فراهم کردن مدارک و اسناد مورد نیاز برای سفر، صدور راهنامه و عقد قرارداد حمل، تعیین مسیر و مدت زمان حمل کالا، تحویل محموله به گیرنده در مقصد مشخص شده، تحویل کالا از فورواردر، امضای اسناد مربوط به کسر و اضافه و نیر آسیب دیدگی کالا، ارائه مدارک مورد نیاز گمرک در مبدا و مقصد، ارائه ضمانت نامه های مورد نیاز به سازمان های مرتبط به منظور اخذ اسناد و مدارک ضروری و ارائه ی بارنامه از جمله وظایف شرکت حمل و نقل بین المللی کریر به منظور حمل بار هوایی از چین می باشد.

عقد قرارداد حمل با صاحب محموله یا کالا، صدور پروفرمای حمل، صدور بارنامه، دریافت صورتجلسه کسر و اضافه و آسیب دیدگی کالا، جمع آوری کالا با توجه به تقاضای صاحب کالا و قرارداد حمل، تسویه حساب با طرفین مربوطه، بیمه باربری با توجه به تقاضای صاحب کالا و قرارداد مربوطه، بسته بندی کالا با توجه به خواست صاحب بار و قرارداد موجود، انعقاد قرارداد با سازمان های مختلف و دریافت راهنامه و بارنامه زمینی، هوایی و دریایی، انجام مراحل ترخیص کالا در گمرک مبدا، انبار کردن کالا با توجه به قرارداد حمل و تقاضای صاحب بار، اعلام ورود بار به گیرنده، گرفتن ترخیصیه از نماینده خطوط حمل هوایی و دریایی از وظایف شرکت حمل و نقل بین المللی فورواردر در حمل بار هوایی از چین می باشد.

بهترین شرکت های حمل بار هوایی از چین به ایران

لیست بهترین شرکت های حمل بار هوایی در ایران

یک شرکت حمل و نقل بین المللی حمل بار هوایی از جمله حمل بار هوایی از چین را از طریق موشک و هواپیماهای بدون سرنشین، جت، هواپیما و هلیکوپتر انجام می دهد. حمل کالا از چین به روش حمل و نقل هوایی به دو صورت کارگو و فریت انجام می شود. بازرگانان و تاجرانی که کالاهای خود را به کشورهای دیگر حمل می کنند از روش کارگو استفاده می کنند. در این روش حمل کالا از طریق کشتی و هواپیما انجام می گیرد. از طرفی فریت بار هیچ گونه ماهیت تجاری را دارا نمی باشد و برای کسانی که قصد مسافرت و مهاجرت به کشورهای دیگر را دارند، مناسب است. اسامی شرکت های معتبر حمل بار هوایی (حمل بار هوایی از چین) به شرح ذیل می باشد:

الیت آریا

شرکت حمل بار هوایی الیت آریا با دارا بودن مدارک رسمی  IATAو همچنین نماینده های بسیار زیاد در تمام دنیا، خدمات متنوعی را در اختیار صاحبین کالا قرار می دهد.

کاراپست

شرکت کاراپست با حمل هوایی کالاهای با حجم زیاد و سنگین، آماده ی ارائه خدمات مختلف حمل هوایی به بازرگانان و تاجران می باشد.

شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس

یکی از خدماتی که شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس به تجار ایرانی ارائه می دهد، حمل بار هوایی است. گروه تجاری ققنوس با چندین سال سابقه ی کار، خدمات بار هوایی به ایران را با کمترین میزان هزینه در اختیار ایرانیان قرار می‌دهد. خدماتی که گروه تجاری ققنوس در زمینه ی حمل هوایی ارائه می دهد شامل: حمل هوایی به دو روش اکسپرس و کارگو، حمل بار هوایی از تمامی کشورها به ایران، ارائه سرویس حمل هوایی کالاها با وزن 10 تا 15000 کیلوگرم و ارائه خدمات در کمترین زمان ممکن، بین 2 الی 4 روز کاری تمامی کشورها به ایران می باشد.

تی ان تی

از مهم‌ترین خدمات این شرکت، سرویس حمل هوایی کارگو و حمل هوایی کالاهای خطرناک می‌باشد.

پادمیرا راه

واردات بار هوایی، فریت بار تجاری، فریت بار مسافربری، صادرات بار هوایی و بسته‌بندی لوازم منزل از خدمات شرکت حمل بار هوایی پادمیرا راه می باشد.

اریان آسمان

شرکت آریان آسمان توانسته است که با رعایت استانداردهای جهانی در زمینه ی حمل و نقل بین المللی خدمات زیادی را ارائه نماید.

TPG

شرکت TPG خدمات حمل و نقل اکپسرس را به بازرگانان و تجار ارائه می دهد.

PSP

شرکت PSP ارائه دهنده سرویس های حمل هوایی در کشور ایران می باشد.

PDE

شرکت PDE خدمات خود را به صورت  حمل بار سنگین هوایی و پست اکسپرس ارائه می نماید.

BRE

شرکت BRE به صورت اکسپرس و کارگو مشغول به فعالیت می باشد.

جمع بندی

امروزه بیش از بیست و پنج درصد نیاز وارداتی کشور ایران از طریق چین تامین می گردد. کالاهای شیمیایی، لوازم تزئینی، کالاهای پرخطر، کالاهای از نوع عادی و نرمال، قطعات صنعتی و ... از طریق کشور چین وارد ایران می گردد. حمل کالا از چین به روش های مختلفی انجام می گردد. همان طور که در بالا هم اشاره نمودیم این روش ها شامل حمل دریایی و حمل بار هوایی از چین می باشند. همیشه باید سعی نمود که برای حمل کالا های خریداری شده از شرکت حمل و نقل بین المللی معتبر استفاده شود. با انجام این کار، ریسک حمل و نقل محموله ی شما به صفر می رسد. زیرا که با انتخاب یک شرکت کارگزار محموله ی شما بیمه می گردد. 

حمل کالا از چین و حمل بار هوایی از چین از طریق کارگزاران حمل و نقل اسم و رسم دار قابلیت های فروانی را دارا می باشد. در واقع با انتخاب کارگزار، بهترین نرخ  و مناسب ترین شرایط حمل کالا از چین به روش هوایی و دریایی برای مشتریان عزیز فراهم می گردد. با انتخاب شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس با خیال آسوده محموله و بارهای خود را جا به جا می نمایید. این شرکت معتبر دارای بیش از نه سال سابقه کاری می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت fnxcargo  و یا با شماره ی ۰۲۱۴۸۰۰۰۱۱۰ تماس حاصل نمایید.

این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار