کد خبر: 1116398
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۱
سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: تیم‌های بزرگ در جام جهانی نام‌های بزرگی هم دارند اما نباید ترسی به دل راه بدهیم؛ ما ایران هستیم و همواره نشان داده‌ایم در روزهای سخت دست به کارهای بزرگ می‌زنیم.
 

مهدی مناجاتی اظهار داشت: بازی‌های جام‌جهانی میدان بزرگی برای نشان دادن ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های ورزشی یک کشور است و تیم ملی ایران نیز به عنوان نماینده ورزش دوستان و علاقه‌مندان به این رشته و البته کشورمان در قطر حاضر خواهد شد.

وی ادامه داد: در گروه ما تیم‌هایی هستند که برای خود اسم و نامی در جهان دارند، مانند انگلیس و یا حتی آمریکا و ولز اما یک نکته را فراموش نکنیم و آن این است که شاگردان کی‌روش ناشناخته‌ترین تیم این گروه است و همین ظرفیت می‌تواند برگ برنده ما باشد.

او یادآور شد: بازیکنان و سیستم بازی انگلیس مشخص است اما هنوز هیچ فردی نمی‌تواند به طور قطع و یقین بگوید ایران چگونه به میدان خواهد رفت، توصیه من به بازیکنان تیم ملی این است که در ابتدا با حفظ آرامش و تمرکز به میدان رفته و در گام دوم با عزت و افتخار بازی کنند و امیدوارم در پایان نیز با سلامتی و تندرستی به کشور بازگردند.

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: تیم‌های بزرگ نام‌های بزرگ هم دارند اما نباید ترسی به دل راه بدهیم، ما ایران هستیم و همواره نشان داده‌ایم در روزهای سخت دست به کارهای بزرگ می‌زنیم. امیدوارم در این دوره از بازی‌ها نیز بتوانیم عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشته و بتوانیم شایستگی‌های ورزش کشورمان را به اثبات برسانیم.

منبع: ایرنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار